رئیس فدرال رزرو نیویورک از همکاران می خواهد که برای تحول پرداخت دیجیتالی آماده شوند

ویلیامز به جمعی از مقامات، محققان و رهبران صنعت مالی می گوید فناوری به سرعت در حال تغییر است، اما نقش بانک مرکزی ثابت می ماند.

جان ویلیامز، رئیس و مدیر عامل بانک فدرال رزرو نیویورک، چهارشنبه به مقامات بانک مرکزی، دانشگاهیان و رهبران صنعت مالی از سرتاسر جهان گفت: برای تغییر اساسی در پول و پرداخت‌ها آماده شوید. ویلیامز سخنان افتتاحیه را در یک کارگاه آموزشی صرفاً دعوتی در مورد اجرای سیاست پولی که توسط فدرال رزرو نیویورک و دانشگاه کلمبیا برگزار شد، ایراد کرد.

بانک مرکزی بسیاری از فضای دارایی های دیجیتال را با مشاهده تک جمله ای که همه ارزهای دیجیتال توسط دارایی های غیرکریپتو پشتیبانی نمی شوند، رد کرد. او ادامه داد: ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و استیبل کوین‌هایی که توسط دارایی‌های ایمن و نقد پشتیبانی می‌شوند، پتانسیل نوآوری دارند.

مربوط: ایالات متحده توجه خود را به مقررات استیبل کوین معطوف کرده است

ویلیامز در مورد تأثیر احتمالی ارز دیجیتال در آینده توضیح بیشتری نداد. در عوض، او تغییرات بالقوه را با اشاره به تأثیرات معرفی قراردادهای بازخرید معکوس یک شبه (ON RRP) در سال 2014 مورد بررسی قرار داد.

ON RRP توافقی است که بر اساس آن یک بانک فدرال رزرو اوراق بهادار را به یک موسسه مالی واجد شرایط بفروشد و روز بعد آن را دوباره بخرد. هدف نگه داشتن نرخ صندوق فدرال در محدوده هدف. بی ثبات کننده نرخ بهره است یکی از اثرات بالقوه از معرفی یک CBDC.

ویلیامز تاکید کرد که نقش بانک مرکزی بدون توجه به تغییرات تکنولوژیک یکسان است. او گفت:

به عنوان رئیس بانک مرکزی، بسیار مهم است که ما همچنان بر انجام مسئولیت‌های خود متمرکز بمانیم و در عین حال همگام با دنیای اطرافمان باشیم.»

معرفی CBDC ایالات متحده موضوع بحث های زیادی بوده است جنجال در داخل دولت. فدرال رزرو بارها اعلام کرده است که ایده آل است یک مأموریت کنگره دارند قبل از صدور یکی

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس