رئیس BSN چین بیت کوین پونزی، استیبل کوین ها را در صورت تنظیم خوب می خواند

رئیس BSN چین به کوین تلگراف گفت: استیبل کوین هایی مانند USDT و USDC اگر به درستی تنظیم شوند، عملکرد خوبی خواهند داشت، در حالی که بیت کوین در هر صورت یک “طرح پونزی” است.

در میان تداوم جشن کاهش شدید بازارهای ارزهای دیجیتال در سال جاری توسط دولت چین، یکی از کارشناسان مهم بلاک چین از کریپتو به عنوان «طرح پونزی» یاد کرده است.

Yifan He، مدیرعامل Red Date Technology، یک شرکت فناوری بزرگ که در توسعه پروژه بزرگ بلاک چین، شبکه خدمات بلاک چین (BSN) مشارکت دارد، مقاله جدیدی را به انواع مختلف ارزهای دیجیتال و ماهیت فرضی پونزی آنها اختصاص داده است.

منتشر شده در روزنامه محلی مردم دیلی در 26 ژوئن، این قطعه به ارزهای دیجیتال خصوصی به عنوان “بزرگترین طرح پونزی در تاریخ بشر” اشاره می کند.

نویسنده اشاره کرده است فروپاشی شبکه ترابا توکن بومی LUNA که 99 درصد از کار افتاده است و استیبل کوین الگوریتمی UST میخ 1:1 خود را از دست می دهد ارزش دلار آمریکا در ماه مه 2022. او همچنین از مفهوم رایج ارز مجازی معروف به X-to-earn انتقاد کرد و با اشاره به حرکت برای کسب درآمد یا پروژه های بازی برای کسب درآمد، مدل را “استراتژی فیشینگ” می نامند.

رئیس BSN همچنین به برخی از انتقادات شناخته شده از بیت کوین اشاره کرد.بیت کوین) توسط بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت و سرمایه گذار افسانه ای وارن بافت.

او خودش هم طرفدار بیت کوین یا ارزهای دیجیتال مشابه نیست. او روز دوشنبه در بیانیه‌ای به کوین تلگراف گفت: «در حال حاضر تمام ارزهای ارز دیجیتال‌شده کنترل‌نشده از جمله بیت‌کوین بر اساس درک من، طرح‌های پونزی هستند، فقط سطوح ریسک متفاوت بر اساس ارزش بازار و تعداد کاربران.»

رئیس BSN اضافه کرد که او تا به حال هیچ کیف پول ارز دیجیتال یا دارایی مرتبط نداشته است: “من به آنها دست نمی زنم و در آینده نیز آنها را لمس نخواهم کرد، حتی اگر تحت نظارت باشند، زیرا فکر نمی کنم که آنها هیچ ارزشی ندارند. “

به گفته او، دولت هایی مانند السالوادور – که تصمیم گرفت بیت کوین را به عنوان ارز قانونی بپذیرد – “به طور جدی به آموزش تامین مالی اولیه نیاز داریم.” مدیر اجرایی به کوین تلگراف گفت: «در غیر این صورت، آن‌ها کل کشورها را در معرض خطر قرار می‌دهند، مگر اینکه قصد اولیه‌شان ایجاد پلتفرم‌های تجارت ارزهای دیجیتال دولتی و کلاهبرداری از شهروندانشان باشد.

در حالی که از بیت کوین و بسیاری از پروژه های ارز دیجیتال انتقاد می کند، او همچنان معتقد است که اگر به درستی تنظیم شود، بخشی از بازار ارز دیجیتال می تواند به خوبی انجام شود. استیبل کوین های دارای پشتوانه نقدی مانند تتر (USDT) و سکه دلار دایره (USDCرئیس BSN گفت: نباید به عنوان طرح‌های پونزی تلقی شود.

«USDC یا USDT ارزهای مرتبط با پرداخت هستند، نه دارایی های سفته بازی. هنگامی که آنها به طور کامل تنظیم شوند، خوب هستند.”

او قبلاً در سال 2020 به نفع استیبل کوین صحبت کرده بود. یک بار مدیر اجرایی برای ثبیت پرداخت های استیبل کوین برنامه ریزی شده است از سال 2021 وارد BSN شد. این طرح در نهایت به دلیل خصومت چین با کریپتو لغو شد.

مربوط: چین هشدار می‌دهد که بیت‌کوین به سمت صفر می‌رود، اما BoE به نظر مثبت است

این خبر در حالی منتشر می شود که دولت چین از ریزش مداوم بازار کریپتو سرمایه گذاری می کند تا ممنوعیت های متعدد خود را در این صنعت توجیه کند. آخرین ممنوعیت هماهنگ اعمال شد در سپتامبر 2021، با اقدامات چندین مقام چینی برای ممنوعیت انواع تراکنش های ارز دیجیتال در این کشور.

علیرغم همه تلاش‌ها، چین همچنان به عنوان تامین‌کننده استخراج بیت کوین در سراسر جهان ادامه داد. بر اساس داده‌های شاخص مصرف برق بیت‌کوین کمبریج، چین این رقم بوده است دومین تولید کننده بزرگ نرخ هش استخراج BTC پس از ایالات متحده از ژانویه 2022.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس