رئیس SEC

  • گری جنسلر، رئیس SEC، در مورد قوانین امنیتی حاکم در ایالات متحده اظهار نظر می کند.
  • او معتقد است که قوانین امنیتی نوشته شده در دهه 1930 در دنیای امروز نامناسب است.
  • او فکر می کند که قوانین به دلیل تغییر است.

در میان انبوه پرونده‌های بی‌نظمی کریپتو که توسط ایالات متحده تشکیل شده است کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، رئیس، گری جنسلر خاطرنشان کرده است که قوانین اوراق بهادار ایالات متحده باید تغییر کند.

در افشاگری اخیر، جنسلر به فاکس بیزنس گفته است که مسائل مربوط به امنیت توسط قوانین پیشنهادی کنگره در دهه 1930 تعیین می شود. با توجه به این نکته، او اکنون در حال به چالش کشیدن و زیر سوال بردن زمینه هایی است که بر اساس آن فناوری فعلی در چارچوب قانونی که تقریباً یک قرن پیش نوشته شده است، قرار می گیرد.

در همین حال، بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته به تدریج به یک روند مثبت تغییر می کند. با این حال، سرمایه گذاران در کشور هنوز منتظر اخباری در مورد چگونگی برنامه ریزی SEC برای تنظیم بازار هستند.

در اخبار دیگر، وارن دیویدسون، نماینده کنگره ایالات متحده، قانون جدیدی را برای محافظت از خودسرپرستی ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال اعلام کرد. معاملات P2P.

در این لایحه آمده است:

[t]o آژانس های فدرال را از محدود کردن استفاده از ارز مجازی قابل تبدیل توسط هر شخص برای خرید کالا یا خدمات برای استفاده خود شخص و برای اهداف دیگر منع کنید.

وارن دیویدسون اضافه می‌کند که مردم باید تراکنش‌ها را از گره‌های خود ایجاد و پخش کنند و برخی از بخش‌هایی از دارایی‌های دیجیتال خود را در اختیار بگیرند. از سوی دیگر، Gensler ادعا می کند که SEC در حال همکاری با کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) است. مقررات کریپتو.

SEC علیه چندین پلتفرم ارز دیجیتال در ایالات متحده از جمله Binance US شکایت کرده است. BlockFi، موج دار شدنو BitConnect.

در آخرین لیست موارد، بایننس متهم به افشای اطلاعات تجاری حیاتی برای دو بازارساز بزرگ در ایالات متحده بود. علاوه بر این، Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance نیز تحت نظارت SEC است زیرا با آنها مرتبط است.

SEC همچنین BlockFi را به دلیل داشتن حساب های ثبت نشده پربازده و Ripple Lab برای تجارت 1.3 میلیارد XRP بدون ثبت نام در SEC بررسی کرده بود.

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر