رئیس SEC: سرمایه گذاران خرده فروشی کریپتو باید محافظت شوند

گری جنسلر می‌گوید: «هیچ دلیلی وجود ندارد که با بازار کریپتو متفاوت رفتار کنیم، فقط به این دلیل که از فناوری‌های متفاوتی استفاده می‌شود.

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گفت که حمایت‌های آژانس که برای سرمایه‌گذاران دارایی‌های سنتی اعمال می‌شود باید به سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو نیز تعمیم یابد.

در اظهارات آماده شده که دوشنبه برای کنفرانس سالانه انجمن بازار سرمایه Penn Law منتشر شد، Gensler گفت او از کارکنان SEC درخواست کرده بود تا ثبت پلتفرم های ارز دیجیتال را بررسی کنند و آنها را مشمول چارچوب قانونی مشابه صرافی ها قرار دهند. علاوه بر این، رئیس SEC گفت که کارکنان آژانس می‌توانند با در نظر گرفتن نحوه ثبت پلت‌فرم‌هایی که «معاملات اوراق بهادار و غیر اوراق بهادار در هم تنیده می‌شوند» و اینکه آیا سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی کریپتو باید به همان میزان سرمایه‌گذاری شوند، در جهت رسیدگی به وضوح مقرراتی در فضای ارز دیجیتال کار کنند. حمایت هایی مانند آنچه در بازارهای سنتی وجود دارد.

جنسلر گفت: «کریپتو ممکن است راه‌های جدیدی را برای کارآفرینان برای افزایش سرمایه و سرمایه‌گذاران برای تجارت ارائه دهد، اما ما همچنان به حمایت از سرمایه‌گذار و بازار نیاز داریم. ما در حال حاضر راه‌های قوی برای محافظت از سرمایه‌گذارانی که در پلتفرم‌ها معامله می‌کنند، داریم. و هنگامی که کارآفرینان می‌خواهند از مردم پول جمع کنند، راه‌های قوی برای محافظت از سرمایه‌گذاران داریم. ما باید همین حمایت ها را در بازارهای ارز دیجیتال اعمال کنیم.”

رئیس SEC اضافه کرد که کارکنان وی بررسی خواهند کرد که آیا “تفکیک حضانت” مناسب است یا خیر، ظاهراً رژیم ثبت نام را برای پلتفرم هایی که حضانت را ارائه می دهند و آنهایی که این کار را نمی کنند، جدا می کنند.

دلیلی وجود ندارد که با بازار کریپتو متفاوت رفتار کنیم فقط به این دلیل که از فناوری های متفاوتی استفاده می شود.

مربوط: ارز دیجیتال در تیررس: تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به بخش ارزهای دیجیتال توجه دارند

جنسلر در طول مدت حضورش در SEC این کار را انجام داده است مکرراً از پروژه های ارز دیجیتال درخواست کرد با اوراق بهادار برای ثبت نام تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاران با رویکرد “بیا و با ما صحبت کن” محافظت می شوند. بسیاری از شرکت های ارز دیجیتال شده اند از نبود وضوح نظارتی انتقاد کرد در ایالات متحده، که می تواند مورد تفسیر آژانس هایی از جمله SEC، کمیسیون معاملات آتی کالا، و شبکه اجرای جرایم مالی باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس