Polo_Ralph_Lauren_Filed_9_Trademark_Applications_For_NFTs_and_Metaverse

  • پولو رالف لورن برای نام و نشان تجاری خود در metaverse ثبت نام کرد.
  • بدین وسیله، شرکت مد محصولات مجازی، هتل ها و فشن شوهای مجازی را به نمایش می گذارد.
  • این شرکت قبلاً در قلمرو متاورس فعالیت کرده است.

Polo Ralph Lauren، یک شرکت مد آمریکایی، 9 علامت تجاری برای نام و نشان خود در متاورس. این شرکت علامت تجاری را برای لوگوی Polo Player خود و نام‌های POLO و RALPH LAUREN به ثبت رساند.

مایک کوندودیس، وکیل علامت تجاری دارای مجوز USPTO، جزئیات درخواست علامت تجاری را در توییتر منتشر کرده است.

به ویژه، این علامت تجاری شامل نمایش‌های مد مجازی، هتل‌ها و رستوران‌های مجازی، چند رسانه‌ای با پشتیبانی NFT، لباس‌های مجازی، کفش‌ها و عطرها می‌شود.

علاوه بر این، برنامه علامت تجاری فایل های چند رسانه ای قابل دانلود آثار هنری مرتبط با مد، لباس، سبک زندگی، کفش، کالاهای خانگی و غیره را پوشش می دهد که توسط آنها احراز هویت شده است. NFT ها. همچنین شامل نرم افزارهای کامپیوتری قابل دانلود برای کیف پول های ارزهای دیجیتالو کالاهای مجازی قابل دانلود برای استفاده در دنیای مجازی آنلاین.

در اوایل ژانویه، پاتریس لووت، مدیر عامل رالف لورن، اظهار داشت که این برند مد به دنبال فرصت هایی در متاورس برای جذب نسل جوان خریداران است. او همچنین گفته بود: «در واقع شباهت‌های زیادی بین متاورس و دیدگاه رالف وجود دارد، زیرا ما یک شرکت مد نیستیم. ما در تجارت رویایی هستیم.»

لازم به ذکر است، بسیاری از شرکت‌های صنعت مد وارد متاورس شده‌اند و مجموعه‌های NFT خود را ایجاد کرده‌اند. همچنین اخیراً شرکت‌های زنجیره‌ای معروف فست‌فود نیز علائم تجاری نام‌ها و نشان‌ها را در متاورس و NFT ثبت کرده‌اند.

پولو رالف لورن یک شرکت مد آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت توسط طراح مد آمریکایی رالف لورنین در سال 1967 تأسیس شد. تقریباً همه انواع محصولات از لباس نوزادان، زنان و مردان گرفته تا کالاهای دیگر مانند هدایا، مبلمان و بسیاری دیگر را دارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر