جستجوی NFT

    • لودو قرار است موتور جستجوی NFT را راه اندازی کند تا تجربه و فرصت مرتبط با NFT را افزایش دهد.
    • هدف موتور جستجو این است که تکه تکه شدن در صنعت NFT را با اجازه دادن به خریداران برای جستجوی هر NFT مورد نظر خود در یک فضای واحد حل کند.
    • Ludo در حال پر کردن شکاف بین هنرمندان و طرفداران است تا آنها بتوانند مستقیماً مجموعه NFT هنرمندان مورد علاقه خود را جستجو کنند.

تکه تکه شدن در فضای NFT هر روز با راه اندازی پروژه های جدید NFT آشکارتر می شود. در حالی که چندین پروژه غنی از ابزار وجود دارد، سرمایه گذاران و مجموعه داران به طور یکسان هنوز به دلیل فقدان دروازه یکپارچه به metaverse احساس ناامیدی می کنند.

گیمرها و سرمایه گذاران به دلیل افزایش تعداد پروژه ها، برای برقراری ارتباط با پروژه های مناسب مشکل دارند. علاوه بر این، کشف پروژه‌های بالقوه غنی و ارزشمند از کلاهبرداری‌هایی که سرمایه‌گذاران را نسبت به فضای کریپتو محتاط می‌کند، چالش برانگیز شده است.

Ludo قصد دارد این پراکندگی را با تبدیل شدن به دروازه ای به متاورس از طریق یک بازی پیش فرض Web 3 حل کند تا AppStore و موتور جستجو را به دست آورد. این تجربه و فرصت های مرتبط با NFT را ساده و تقویت می کند. در همان زمان، لودو قرار است موتور جستجوی NFT خود را راه اندازی کند که یک تغییر بازی برای صنعت خواهد بود.

راه اندازی موتور جستجوی NFT

لودو در حال آماده شدن برای راه اندازی بتا برای موتور جستجو است که تاریخ سختی هنوز فاش نشده است. این نسخه بتای موتور جستجوی NFT، صنعت را با ایجاد فضایی یکپارچه که در آن همه مجموعه‌داران و سرمایه‌گذاران می‌توانند در تعامل و مشارکت باشند، صنعت را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد.

این موتور برای حل تکه تکه شدن در صنعت NFT طراحی شده است و به خریداران اجازه می دهد هر NFT مورد نظر خود را در یک مکان جستجو کنند. علاوه بر این، از آنجایی که تعداد بازی‌های Play-to-Earn به شدت افزایش یافته است، سرمایه‌گذاران و کاربران در شناسایی پروژه‌هایی با پتانسیل بالا مشکل دارند. بنابراین، موتور جستجوی لودو با بهینه سازی صنعت و اتصال بهترین بازیکنان با بهترین بازی ها، پارادایم فعلی NFT را تغییر خواهد داد.

این ویژگی موتور جستجوی لودو در چندین سطح کار می کند زیرا نه تنها به گیمرها و کاربران کمک می کند، بلکه کاربرد همه پروژه ها را بهبود می بخشد و به آنها کمک می کند تا موفق تر شوند. موتور جستجو به گیمرها کمک می کند تا بر اساس ترجیحات خود به فرصت های پاداش بیشتری دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، Ludo یک بازیکن علاقه مند به بازی های مسابقه ای را با پروژه هایی مانند K4Rally برای تجربه سودآورتر و لذت بخش تر متصل می کند.

جدای از آن، موتور جستجوی لودو با پر کردن شکاف بین هنرمندان و طرفداران، ابزار بیشتری را برای هنرمندان و طرفداران فراهم می‌کند. یک طرفدار یا علاقه‌مند می‌تواند مستقیماً مجموعه NFT هنرمندان مورد علاقه خود را جستجو کند و راحت‌ترین بازار را برای آنها انتخاب کند.

پس از راه اندازی بتا موتور جستجو، Ludo نسخه کامل را منتشر خواهد کرد که ابزار و ویژگی های بیشتری را برای جامعه به نمایش می گذارد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر