راه اندازی فعلی بیت کوین یک موقعیت ریسک-پاداش جالب برای گاوها ایجاد می کند

بهبود جزئی در بازارهای سهام و انعطاف پذیری چند معیار مهم قیمت بیت کوین، گاوها را به بازگشت امیدوار می کند.

بیت کوین (بیت کوین) نمودار یک مثلث متقارن را تشکیل داده است که در حال حاضر محدوده ای از 28900 دلار تا 30900 دلار را در خود جای داده است. این الگو نزدیک به دو هفته است که پابرجا بوده است و به طور بالقوه می تواند تا دو هفته دیگر قبل از اینکه قیمت حرکت تعیین کننده تری داشته باشد، ادامه یابد.

بیت کوین/دلار قیمت 12 ساعته در Kraken. منبع: TradingView

برای کسانی که با تحلیل تکنیکال آشنا نیستند، یک مثلث متقارن می تواند صعودی یا نزولی باشد. به این معنا، قیمت در یک سری از قله های پایین تر و پایین تر همگرا می شود. لحظه تعیین کننده، پیشرفت حمایت یا مقاومت است که در نهایت بازار در مورد روند جدیدی تصمیم می گیرد. بنابراین، قیمت می تواند در هر دو جهت شکسته شود.

بر اساس داده‌های مشتقات بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران احتمال رکود بیشتری را قیمت‌گذاری می‌کنند، اما پیشرفت‌های اخیر در چشم‌انداز اقتصاد جهانی ممکن است خرس‌ها را غافلگیر کند.

سناریوی کلان بهبود یافته است و ماینرهای بیت کوین مشغول هستند

بر اساس گزارش کوین تلگراف، شرایط کلان اقتصادی ناشی از ایالات متحده به افزایش بازارهای کریپتو در 23 می کمک کرد. قبل از باز شدن بازار، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برنامه هایی را برای کاهش تعرفه های تجاری با چین، تقویت روحیه سرمایه گذاران.

طبق آخرین برآوردها، بیت کوین مشکل شبکه 3.3 درصد کاهش می یابد در تنظیم مجدد خودکار بعدی خود در این هفته. این تغییر بزرگترین تغییر نزولی از جولای 2021 خواهد بود و واضح است که روند نزولی بیت کوین سودآوری ماینرها را به چالش کشیده است.

با این حال، طبق پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode، ماینرها با وجود اینکه حرکت کیف پول آنها به صرافی ها در 23 می به پایین ترین حد خود در 30 روز گذشته رسیده است، نشانه هایی از تسلیم شدن را نشان نمی دهند.

در حالی که احساسات و جریانات ماینرها مهم است، معامله گران همچنین باید نحوه موقعیت نهنگ ها و نشانگرهای بازار را در بازارهای آتی و اختیار معامله پیگیری کنند.

معیارهای مشتقات بیت کوین خنثی به نزولی هستند

معامله گران خرده فروشی معمولاً از معاملات آتی سه ماهه به دلیل تاریخ تسویه ثابت و تفاوت قیمت آنها از بازارهای نقدی اجتناب می کنند. با این حال، بزرگترین مزیت قراردادها فقدان نرخ نوسان بودجه است، بنابراین رواج میزهای آربیتراژ و معامله گران حرفه ای است.

این قراردادهای ماه ثابت معمولاً با قیمت جزئی نسبت به بازارهای لحظه ای معامله می شوند، زیرا فروشندگان برای مدت طولانی تری درخواست پول بیشتری می کنند. این وضعیت از نظر فنی به عنوان “contango” شناخته می شود و منحصر به بازارهای ارز دیجیتال نیست. بنابراین، قراردادهای آتی باید با 5 تا 15 درصد حق بیمه سالانه در بازارهای سالم معامله شوند.

حق بیمه سالانه معاملات آتی 3 ماهه بیت کوین. منبع: Laevitas

با توجه به داده های بالا، شاخص پایه بیت کوین از 12 آوریل به زیر 4 درصد رسیده است. این قرائت نمونه ای از بازارهای نزولی است، اما این واقعیت که پس از فروش به 25,400 دلار در 12 می، بدتر نشده است، دلگرم کننده است.

برای حذف عوامل خارجی خاص برای ابزار آتی، معامله گران نیز باید تجزیه و تحلیل کنند بازارهای آپشن بیت کوین. شیب دلتای 25 درصد بسیار مفید است زیرا نشان می‌دهد چه زمانی میزهای آربیتراژ بیت‌کوین و سازندگان بازار برای محافظت در جهت بالا یا پایین هزینه بیش از حد می‌پردازند.

اگر سرمایه گذاران گزینه از سقوط قیمت بیت کوین بترسند، اندیکاتور انحراف به بالای 12 درصد خواهد رفت. از سوی دیگر، هیجان عمومی منعکس کننده یک انحراف منفی 12 درصدی است.

گزینه های 30 روزه بیت کوین 25 درصد شیب دلتا: منبع: Laevitas

اندیکاتور انحراف در 9 می به بالای 12 درصد رسید و وارد سطح “ترس” شد زیرا معامله‌گران گزینه‌ها برای محافظت نزولی بیش از حد هزینه پرداخت کردند. علاوه بر این، 25.4٪ اخیر بدترین قرائتی است که تاکنون برای این متریک ثبت شده است.

مربوط: هدف بیت کوین رکورد هشتمین شمع قرمز هفتگی است در حالی که قیمت بیت کوین ضررهای آخر هفته را محدود می کند

زمانی شجاع باش که بیشتر آنها می ترسند

به طور خلاصه، بازارهای آپشن های بیت کوین هنوز تحت فشار هستند و این نشان می دهد که معامله گران حرفه ای به ریسک نزولی اطمینان ندارند. حق بیمه آتی بیت کوین تا حدودی انعطاف پذیر بوده است، اما این شاخص نشان دهنده عدم علاقه خریداران طولانی مدت است.

انجام یک شرط‌بندی صعودی ممکن است در حال حاضر برعکس به نظر برسد، اما در عین حال، یک پمپ قیمت غیرمنتظره معامله‌گران حرفه‌ای را غافلگیر می‌کند. بنابراین، یک موقعیت ریسک-پاداش جالب برای گاوهای بیت کوین ایجاد می کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس