رستوران نیویورک ادعا می کند که فقط برای دارندگان NFT باز خواهد شد

اگرچه این رستوران تا سال 2023 به طور رسمی درهای خود را باز نمی کند، دو نوع عضویت در حال حاضر در اتر به فروش می رسد.

VCR Group، شرکت مهمان‌نوازی که توسط کارآفرین گری واینرچوک تأسیس شده است، فروش نمادهای زنده جدیدترین باشگاه غذاخوری خصوصی منحصر به اعضا خود را در شهر نیویورک به نام Flyfish Club اعلام کرد. بازدیدکنندگان بالقوه رستوران‌های غذاهای دریایی باید عضویت خود را در بلاک چین خریداری کنند که به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) فروخته می‌شود.

گروه VCR جواب داد سوال “چرا NFT؟” در وب سایت Flyfish Club، بیان شده است:

با استفاده از NFT، FFC قادر به ایجاد یک جامعه عضو وفادار است که می‌توانیم تجربیات ویژه‌ای برای آن فراهم کنیم. NFT مدل‌های مالی مدرنیستی جدیدی ایجاد می‌کند که به FFC اجازه می‌دهد محصولی استثنایی و پایدار را برای سال‌های آینده ارائه دهد.»

به نظر می رسد دو نوع عضویت در وب سایت رسمی موجود است. طبقه معمولی مدعی است که به اعضا امکان دسترسی به اتاق غذاخوری اصلی، فضای بیرونی و سالن کوکتل، و رویدادهای ویژه برای 2.5 اتر (ETH) یا 8474 دلار در زمان نوشتن. طبقه دوم و گران‌تر – Flyfish Omakase – به همه موارد فوق به اضافه یک اتاق omakase 14 نفره دسترسی خواهد داشت و اکنون با 4.25 ETH یا 14400 دلار در دسترس است.

طبق وب سایت آن، دارندگان Flyfish Membership NFT می توانند توکن خود را به صورت ماهانه به غیر دارندگان توکن اجاره دهند یا می توانند آن را مجدداً بفروشند. همچنین هیچ هزینه سالانه تکراری وجود ندارد. و علیرغم نیاز به ارز دیجیتال برای عضویت، مشتریان می توانند هزینه غذا و نوشیدنی خود را به دلار آمریکا پرداخت کنند.

Flyfish Club دومین مفهومی از VCR Group است که پس از افتتاح رستوران ژاپنی Ito به سبک omakase است که در شهر نیویورک نیز وجود دارد اما فقط برای اعضا نیست. باشگاه فلای فیش قصد دارد در اوایل سال 2023 افتتاح شود.

مربوط: یوتیوبر تسلا رودستر را با NFT معاوضه می کند

Flyfish Club ادعا می کند که اولین رستوران NFT فقط برای اعضا است. با این حال، این اولین مفهوم آشپزی نیست که ارز دیجیتال را در مدل تجاری خود ادغام می کند. اخیرا، رستوران کریپتو استریت در کلیرواتر فلوریدا افتتاح شد و دارای هنر دیواری با مضمون کریپتو است، آیتم های منو و پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال شده.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس