رقیب OpenSea LooksRare بیش از 394 دلار فروش دارد

به نظر می‌رسد پلتفرم جدید معاملاتی NFT تنها چند روز پس از راه‌اندازی آن موج‌هایی را ایجاد کرده است.

حجم روزانه در بازار NFT LooksRare پس از راه اندازی رسمی این پلتفرم در 10 ژانویه از 394 میلیون دلار فراتر رفته است.

این پلتفرم با ارائه تنها 2 درصد کارمزد در فروش پایه و کارمزد صفر در فروش خصوصی، در مقایسه با کارمزد 2.5 درصدی رقیب OpenSea برای هر تراکنش، توانست این پایگاه مشتری را به ارمغان بیاورد. این پروژه همچنین اجازه می دهد معامله گران برای کسب پاداش در قالب توکن بومی LOOKS خود برای خرید و فروش NFT.

NFT های برتری که LooksRare را تحت تاثیر قرار داده اند، مجموعه Meebits هستند که از LarvaLabs – همان سازندگان Cryptopunks و Autoglyphs می آیند.

طبق داده‌های DappRadar، Meebits در حال حاضر برترین مجموعه موجود در بازار در زمان نگارش مقاله است. شایان ذکر است که DappRadar شامل یک سلب مسئولیت برای برجسته کردن تجارت شستشو بالقوه در حال انجام با Meebits در LooksRare.

سایر معامله گران نیز ظن مشابهی به تجارت شستشو دارند. تعدادی از معاملات نادرست مکرر توسط روزنامه نگار کالین وو ثبت شده است. طبق گزارش Wu: «حجم تراکنش Meebits به 52771 ETH رسیده است. نهنگ ها برای به دست آوردن توکن ها دائماً تراکنش ها را تکرار می کنند.

نقطه تردید دیگری در روز چهارشنبه زمانی که Meebit NFT فروخته شد، به وجود آمد 49.5 میلیون دلار در اتریوم معامله‌گران ادعا می‌کنند که این معامله تقلبی بوده است و به این استناد می‌شود که ترکیبی از حق امتیاز صفر درصد LooksRare و اجرای پاداش‌های LOOKS، تجارت شستشو را تشویق می‌کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس