• RichQuack یک توکن بیش از حد کاهش قیمت به نام QUACK راه اندازی می کند.
  • همچنین دارای نقدینگی خودکار است تا بازدهی بالا و پاداش های ثابت را به دارندگان خود ارائه دهد.
  • هدف RichQuack این است که سرمایه گذاران خود را ثروتمند کند.

تمایلات تورمی ارزهای دیجیتال و بازگشت اقتصادی جهان، به طور کلی، منجر به شکل جدیدی از توکن ها با فرمول های کاهش تورم برای مبارزه با این تهدید شده است. یک توکن جدید بیش از حد کاهش تورم با نام RichQuack آخرین پروژه ای است که تضمین می کند دارندگان به اندازه کافی پاداش می گیرند و در عین حال ضرر را کاهش می دهند.

RichQuack یک پروژه مبتنی بر جامعه است که از توکنومیک های بیش از حد تورم زدایی و نقدینگی خودکار برای ارائه بازده بالا و پاداش های ثابت به دارندگانش استفاده می کند. با بیش از 100000 و 65000 عضو انجمن به ترتیب در توییتر و تلگرام، هدف اصلی RichQuack ثروتمند کردن سرمایه گذاران است.

از طریق جامعه خود، RichQuack امیدوار است که یک واحد قدرتمند از دست های الماسی (هدلر) بسازد که به رشد کمک کند و در نتیجه، از تحقق چشم انداز خود اطمینان حاصل کند. برای تضمین طول عمر، این شرکت همچنین در حال ایجاد موارد استفاده دیگری مانند ارائه لانچ پد، در کنار یک برنامه انکوباتور با مشوق های مالی برای تسهیل پروژه های دیگر برای شروع توکن های خود است.

بدون شک، ایالات متحده در حال حاضر در میان بالاترین نرخ تورم خود در 30 سال گذشته قرار دارد. جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، با این حال، اطمینان می دهد که تورم بالا فقط موقتی است. برعکس، هزینه کالاها و خدمات منجر به تغییر عادات بسیاری از خانواده ها و مشاغل آمریکایی شده است.

در نتیجه موارد فوق، RichQuack یک توکن کاهش تورم با کارمزد تراکنش 12 درصدی برای دور زدن مشکل تورم راه اندازی کرد. از 12 درصد کارمزد تراکنش، 4 درصد مالیات برای پاداش دادن به دارندگان و تغذیه سیاهچاله ها استفاده می شود، در حالی که 8 درصد مالیات به نقدینگی خودکار اختصاص می یابد.

از 8٪ مالیات نقدینگی خودکار، مدیر نقدینگی 4٪ تخفیف نقدینگی خودکار تولید شده برای Team.Finance و 50٪ QUACK/BNB (4٪) نقدینگی تولید شده حذف خواهد شد. علاوه بر این، به صورت دستی، روزانه (24-48 ساعت) به تقسیم می شود. 2% مالیات برای کیف پول بازاریابی و Dev و 2% مالیات QUACKPump 7 Blackhole Wallet.

توکن QUACK در این صرافی های رمزنگاری شامل Gate.io، Bitmart، PancakeSwap، Digifinex، Hotbit، ZT Global، XT.com Exchange، MEXC و BKEX فهرست شده است. 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع