رود آیلند برای سازندگان خانه سبز جوایز ارز دیجیتال پیشنهاد می کند

قانونگذار ایالت اوشن به دنبال مقابله با کمبود مسکن و اطمینان از سبز شدن پروژه‌های جدید با تشویق سازندگان با پاداش‌های کریپتو است.

لایحه‌ای در مجلس نمایندگان رود آیلند پیشنهاد شد که به یک سازنده خانه با ارز دیجیتال «سکه سبز» برای کاهش ردپای کربن پروژه اعتبار می‌دهد.

در مشارکت عمومی و خصوصی مسکن سبز عمل کنید کمیسیون خدمات عمومی ایالت را موظف می کند تا گزارش سالانه هزینه های آب و برق و انتشار کربن یک پروژه مسکن را صادر کند. اگر پروژه توانسته باشد هزینه های آب و برق خود را کاهش دهد، دولت یک اعتبار ارز دیجیتال به صاحب ملک اعطا می کند.

به هر کاهش 24 مبلغی از هزینه های آب و برق مربوط به هر پروژه ساخت و ساز مسکن طبق این فصل، مبلغ اعتباری 25 تعلق می گیرد که اعتبار آن واجد شرایط بازخرید در یک ارز دیجیتال به شکل یک سکه سبز است.

وجوه برای این ابتکار از طریق کمک های مالی 500 میلیون دلاری از بانک های خصوصی محلی و 125 میلیون دلاری از ایالت که به عنوان “صندوق مسکن سبز” شناخته می شود، تامین می شود.

مشخص نیست که «سکه سبز» از چه شبکه بلاک چینی استفاده می کند، اما احتمالاً یک شبکه اثبات سهام (PoS) کم هزینه تر خواهد بود که این روزها مورد علاقه طرفداران اصلی محیط زیست است.

قانون مشارکت عمومی و خصوصی مسکن سبز در رود آیلند

این لایحه برای مقابله با افزایش ناگهانی تقاضای مسکن در ایالت اقیانوس و تشویق بیشتر سازندگان خانه به ماندن در انطباق با استانداردهای زیست محیطی طراحی شده است. در این پیشنهاد آمده است:

اقدام فوری برای توسعه مسکن با استفاده از استانداردهای سایت سبز برای اطمینان از انطباق با اهداف تعیین شده توسط قانون آب و هوا ضروری است.

لایحه جدید پیشنهادی برای تحریک توسعه مسکن جدید در ایالتی است که از کمبود مسکن رنج می برد که با افزایش قیمت ها در سال به سال تشدید شده است. گزارش از رسانه محلی The Providence Journal.

ردیاب داده های مسکن Redfin تایید می کند عرضه مسکن رود آیلند طی 5 سال گذشته به طور مداوم در حال کاهش بوده است و فوریه 2022 به پایین ترین حد خود در 5 سال اخیر رسیده است.

مربوط: سبز شویم یا برویم خانه؟ تعلیق ماینینگ ایالت نیویورک چه معنایی برای صنعت کریپتو دارد

در حالی که طرح قانونگذار رود آیلند برای پاداش دادن به سازندگان با وجدان زیست محیطی با کریپتو نسبتا جدید است، ارزهای دیجیتال در بازار مسکن ایده جدیدی نیست. گرفتن وام مسکن کریپتو برای کمک به پرداخت خانه ها به طور فزاینده ای رایج می شود.

برنامه USDC.homes در اواخر ماه گذشته وامی را به یک صاحب خانه جدید در آستین، تگزاس صادر کرد که به USD Coin (USDC) روی چند ضلعی (MATIC) شبکه. وام بدون وثیقه مشابه وام‌های سنتی عمل می‌کند، اما پیش‌پرداخت، که به صورت ارز دیجیتال نیز انجام می‌شود، برای به دست آوردن سود وام گیرنده که می‌تواند برای کمک به پرداخت اصل سرمایه مورد استفاده قرار گیرد، شرط می‌شود.

پروتکل بیکن توکن غیرقابل تعویض صادر کرده است (NFT) وام مسکن از نوامبر گذشته و ویژگی های نرخ بهره بسیار کمتر از میانگین کشوری 5.5 درصدی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس