به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نزولی است، با سکه هایی مانند Avalanche (AVAX)، اتریوملایت کوین، XRP، سولانا، و دیگران همگی گرفتار این روند هستند. در حال حاضر، قیمت AVAX در یک حرکت نزولی قوی زیر میانگین متحرک 100 روزه (MA) قرار دارد و می تواند برای مدتی قبل از ردیابی مجدد در این جهت ادامه یابد.

تحلیل بر اساس اندیکاتور یک روند نزولی را برای بهمن پیشنهاد می کنند

مشاهده نمودار از بازه زمانی 4 ساعته، AVAX هم از میانگین متحرک 100 روزه و هم از خط روند عبور کرده است. این می تواند به این معنی باشد که قیمت در یک روند نزولی قرار دارد. اندیکاتور MACD در بازه زمانی 4 ساعته حرکت نزولی بسیار قوی را نشان می دهد زیرا هیستوگرام های MACD در زیر خط صفر MACD حرکت می کنند.

همچنین، هر دو خط MACD و خط سیگنال MACD به زیر خط صفر روند دارند. با توجه به شکل گیری اندیکاتور MACD، نشان می دهد که این احتمال وجود دارد که قیمت همچنان به سمت پایین حرکت کند.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در بازه زمانی 4 ساعته یک روند نزولی را نشان می‌دهد زیرا خط سیگنال RSI در اطراف منطقه فروش بیش از حد در حال حرکت است. با وجود پتانسیل اصلاح در این نقطه، قیمت به دنبال آن کاهش بیشتری خواهد داشت.

بهمن

نشانگر تمساح ابزار قدرتمند دیگری است که برای تعیین روند یک دارایی استفاده می شود. نگاهی به تصویر بالا نشان می‌دهد که هم لب و هم دندان‌های تمساح از روی فک تمساح به سمت پایین عبور کرده‌اند. این شکل گیری نشان می دهد که روند نزولی است و قیمت می تواند شاهد کاهش عمیق تری باشد.

بعد چه اتفاقی می تواند بیفتد

بر اساس حرکت قبلی قیمت، دو سطح مقاومت اصلی وجود دارد 50 دلار و 59.99 دلار و سطح پشتیبانی 39.95 دلار. از آنجایی که بهمن در یک مسیر منفی قرار دارد، اگر قیمت ها به زیر سطح حمایت 39.95 دلار برسند، می تواند حرکتی بیشتر به سمت پایین ترین سطح بعدی یعنی 27.53 دلار را آغاز کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت نتواند به پایین‌ترین حد قبلی خود برسد، ممکن است یک حرکت اصلاحی صعودی به سمت سطح مقاومت 50.80 دلار آغاز کند. با این حال، اگر AVAX بتواند از این سطح عبور کند، ممکن است حتی بیشتر به سمت سطح مقاومت 59.99 دلار حرکت کند.

تا زمان نگارش، بهمن حدود 38 دلار معامله شد که نشان دهنده کاهش 1.75 درصدی در 24 ساعت گذشته است. ارزش بازار آن بیش از 16 درصد کاهش یافته است، در حالی که حجم معاملات آن به طور قابل توجهی نزدیک به 250 درصد در روز گذشته افزایش یافته است.

بهمن
AVAX با قیمت 38 دلار در نمودار 1 بعدی معامله می شود منبع: AVAXUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر