Short_Term_Bearish_Trend_for_MANA_Likely_Following_EMA_Break_Away

  • MANA، ارز دیجیتال بومی Decentraland، در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.
  • توکن متاورس در 24 ساعت گذشته 2.13 درصد کاهش داشته و در 7 روز گذشته نیز 14.29 درصد کاهش یافته است.
  • MANA وارد مرحله نزولی شده است زیرا EMA 15 به زیر EMA 50 فرو رفته و یک صلیب مرگ را تشکیل می دهد.

مانا، بومی Decentraland ارز دیجیتال توکن، طبق گفته CoinMarketCap در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

توکن متاورس در 24 ساعت گذشته 2.13 درصد کاهش داشته و در 7 روز گذشته نیز 14.29 درصد کاهش یافته است. در قیمت مانا اکنون 1.78 دلار است. علاوه بر این، MANA در حال حاضر از نظر ارزش بازار با مجموع ارزش بازار آن تا 3,285,418,897 دلار در رتبه 38 قرار دارد.

وقتی به قدرت قیمت مانا در مقایسه با رهبران بازار نگاه می کنیم اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC)، قیمت آن به ترتیب 2.67% و 3.54% کاهش یافته است. یک MANA واحد در حال حاضر 0.000045 BTC و 0.0006083 ETH ارزش دارد.

حجم معاملات روزانه مانا نیز طی 24 ساعت گذشته دو رقمی (17+ درصد) افزایش یافته و حجم معاملات روزانه را به 237,842,175 دلار رسانده است.

روند نزولی کوتاه مدت اینجا برای ماندن در MANA (منبع: TradingView)

وقتی به تصویر فوری نمودار روزانه برای MANA/USD نگاه می‌کنیم، وارد فاز نزولی شده‌ایم زیرا EMA 15 به زیر 50 EMA سقوط کرده است تا شاخص نزولی کلاسیک، یک صلیب مرگ را تشکیل دهد.

تغییر در روند در نمودار روزانه MANA رخ داده است، زیرا رخدادهای قبلی Death Cross معمولاً با درجه ای از عدم قطعیت همراه بودند، زیرا هیچ گسست واضحی بین دو میانگین متحرک نمایی وجود نداشت.

با این حال، به نظر می رسد که میانگین متحرک نمایی 15 در حال جدا شدن از میانگین متحرک نمایی 50 است و این تایید می کند که ما در حال ورود به یک روند نزولی کوتاه مدت هستیم. علاوه بر این، RSI 14 نشان می دهد که MANA به شدت بیش از حد فروخته می شود. اگر وضعیت فروش بیش از حد آن ادامه یابد، می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر قیمت سکه باشیم.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر