وجود دارد یکی دو رویداد برای این هفته مراقب باشید، زیرا آنها می توانند در تعیین مسیر آینده این هواپیما نقش اساسی داشته باشند بازار کریپتو. این رویدادها می‌توانند اطمینانی برای بازار یا علت ایجاد کنند سرمایه گذاران برای شرایط مطلوب بازار در حاشیه منتظر ماند.

رویدادهایی که می توانند بر بازار این هفته تأثیر بگذارند

برخی از مقامات فدرال رزرو برنامه ریزی شده اند برای سخنرانی در رویدادهای مختلف این هفته. یکی از آنها فرماندار لیزا کوک است که در 25 مارس سخنرانی خواهد کرد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز در کنفرانس سیاست پولی در 29 مارس در بحث شرکت خواهد کرد.

سخنان آنها قابل توجه است زیرا می تواند بینش های ارزشمندی را در مورد وضعیت فعلی اقتصاد و آنچه از فدرال رزرو در مورد نرخ بهره در مبارزه با تورم. عوامل کلان اقتصادی مانند نرخ بهره معمولاً بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد و تا حدی احساسات را در میان معامله گران کریپتو تعیین می کند.

بازار کریپتو معمولاً در هر زمان صعودی است فدرال رزرو در مورد افزایش یا عدم افزایش نرخ بهره موضعی غیرقابل قبول اتخاذ می کند. بنابراین، این مقامات که در سخنرانی‌هایشان مثبت به نظر می‌رسند، می‌توانند به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار کریپتو کمک کنند، زیرا آنها کمتر نگران چیزهایی در بخش کلان خواهند بود.

در همین حال، چندین داده اقتصادی در این هفته منتشر خواهد شد، از جمله داده های اعتماد مصرف کننده و احساسات مصرف کننده و شاخص هزینه های مصرف شخصی (PCE). این نسخه‌ها بینش‌هایی در مورد قدرت اقتصاد ارائه می‌دهند و فدرال رزرو را در تصمیم‌گیری در مورد تصمیمات نرخ بهره آینده راهنمایی می‌کنند.

کریپتو این هفته به یک برد بزرگ نیاز دارد

ذینفعان و سرمایه گذاران در این صنعت بدون شک امیدوارند که رویدادهای در نظر گرفته شده برای این هفته باعث تقویت حرکتی برای بازار ارزهای دیجیتال شود. هفته گذشته زمانی فراموش شد که همه چیز پس از هفته‌ها دیدن ارز دیجیتال، بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های پرچم‌دار سرد شد. دویدن های قابل توجهی انجام دهید. اعتقاد بر این است که این روند نزولی ناشی از برخی عوامل خارجی بوده است.

یکی از آنها است خروجی های خالص که ETF های بیت کوین را مشخص کنید در طول هفته گذشته ثبت شد و بسیاری از سرمایه گذاران از صندوق های مختلف سود گرفتند. این ETF های بیت کوین قبلاً چشمگیر بود مقدار ورودی به آنها، که تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین گذاشت. به این ترتیب، انتظار می رفت که روند خروجی نیز بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد، هرچند منفی.

این ETF های Spot Bitcoin دوباره در این هفته در کانون توجه قرار خواهند گرفت و جامعه ارزهای دیجیتال منتظر هستند تا ببینند آیا احساسات در بین سرمایه گذاران ETF تغییر خواهد کرد. روند مستمر سود گرفتن در این هفته می تواند جرقه نزول دیگری در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

Total market cap chart at $2.47 trillion | Source: کریپتو Total Market Cap on Tradingview.com

تصویر برجسته از CNBC، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر