رکوردهای جدید برای فشار خرید Shiba Inu

  • دیروز حجم معاملات شیبا اینو برای اولین بار در دو ماه گذشته از مرز 70 درصد عبور کرد.
  • شیبا اینو در طی سقوط بازار چند هفته پیش به شدت تحت تأثیر قرار گرفت.
  • حجم معاملات شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 40.98 درصد کاهش یافته است.

حدود دو هفته پیش و در همان زمان افت شدید بیش از 30 درصدی در شیبا اینو رخ داد بیت کوین به زیر سقف 29000 دلار سقوط کرد. این توکن به طور خطرناکی به قرار دادن “صفر” در شاخص ها نزدیک شد، اما با شروع بهبود بازار توانست از انجام این کار اجتناب کند.

با وجود این، سرمایه گذاران به افزایش ذخایر ارزهای دیجیتال خود ادامه می دهند. بر کوین بیس، فعالیت تجاری برای SHIB به ارتفاعات جدیدی رسیده است در نتیجه ۷۷ درصد از سرمایه‌گذاران آن را در «خرید» قرار می‌دهند و فقط ۲۳ درصد آن را در «فروش» نگه می‌دارند.

از ماه مارس، فشار خرید SHIB نتوانسته است از آستانه 70 درصد فراتر رود. با این وجود، این توکن دیروز به این نقطه عطف دست یافت و به 77 درصد رسید. آخرین باری که حجم معاملات SHIB به 90 درصد افزایش یافت، در سپتامبر سال گذشته بود، تنها چند روز قبل از اینکه در اکتبر 1000 درصد افزایش یافت.

شاخص‌های فنی شیبا اینو شواهد بیشتری از روحیه بدبینانه‌ای را ارائه می‌دهد که در حال حاضر در بازار رایج است، زیرا این دارایی هنوز از منطقه اشباع فروش بهبود نیافته است، معامله در 29.90 روز پیش. این به فشار نزولی که بر بازار اعمال می شود کمک می کند.

در سال 2021، یکی از ارزهای دیجیتالی که بهترین عملکرد را داشت، شیبا اینو (SHIB) بود که ارزش آن 48،000،000 درصد افزایش یافت. قیمت فعلی شیبا اینو 0.00001069 دلار است که نشان دهنده افزایش 0.4 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته است. با این حال، با توجه به CoinMarketCapحجم معاملات طی 24 ساعت گذشته 40.98 درصد کاهش داشته است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر