رگولاتورهای اتحادیه اروپا دو قانون اساسی را تا پایان ژوئن نهایی خواهند کرد

  • گفته می شود که دو قانون اصلی اتحادیه اروپا تا پایان ژوئن نهایی می شوند.
  • نهادهای اتحادیه اروپا هنوز در حال بحث هستند که آیا NFTها باید در محدوده لایحه MiCA گنجانده شوند یا خیر.
  • پس از مذاکرات، مقررات پس از آن به طور رسمی در جلسه عمومی پارلمان قبل از اجرایی شدن رای گیری خواهد شد.

دو تا از مهمترین اتحادیه اروپا مقررات کریپتوکه پیامدهای بزرگی برای بازار کریپتو و اتحادیه اروپا فراتر از آن خواهد داشت، در شرف نهایی شدن است.

دو مقررات اتحادیه اروپا که تا پایان ماه جاری نهایی می‌شوند عبارتند از MiCA که ممنوعیت اثبات کار (PoW) است و TFR که به کیف‌پول‌های بدون میزبانی مربوط می‌شود.

سه نهاد اصلی اتحادیه اروپا – شورا، پارلمان و کمیسیون – آخرین و آخرین نشست سه گانه سیاسی خود را پنجشنبه آینده در 30 ژوئن در رابطه با لایحه مهم MiCA خواهند داشت.

اگرچه تقریباً روی همه موضوعات اصلی توافق شده است، هنوز بحث هایی در مورد اینکه آیا توکن های غیرقابل تعویض (NFT) باید در محدوده لایحه MiCA گنجانده شوند یا خیر وجود دارد.

شورا و پارلمان در ابتدا با پیشنهاد کمیسیون برای گنجاندن آنها در محدوده MiCA به دلایل حمایت از مصرف کننده مخالف بودند، اما به نظر می رسد در حال حاضر این پیشنهاد را پذیرفته اند.

اعتقاد بر این است که نتیجه محتمل یک مصالحه خواهد بود NFT صادرکنندگان عمدتاً معاف هستند، اما شرکت‌هایی مانند بازارهای ارائه‌دهنده خدمات در کنار NFT‌های شخص ثالث، معاف نیستند. گسترش لحظه آخری دامنه MiCA این شرکت ها را ملزم می کند که برای مجوز CASP درخواست دهند. با این حال، پلتفرم‌های حجم کوچک ممکن است مجبور نباشند.

طرف های نظارتی درگیر اطمینان دارند که تمام مذاکرات مربوط به دو آیین نامه پیشنهادی را تا پایان ژوئن به پایان خواهند رساند. از آنجا به بعد، سازش پذیرفته شده پس از آن به طور رسمی در جلسه عمومی پارلمان قبل از اجرایی شدن MiCA به رأی گذاشته خواهد شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر