رگولاتور کانادایی اقدامات اجرایی علیه Bybit و Kucoin انجام می دهد

OSC گفت: «بای بیت به اقدام اجرایی OSC پاسخ داد، گفتگوی باز را حفظ کرد، اطلاعات درخواستی را ارائه کرد و متعهد شد که در بحث ثبت نام شرکت کند.

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو یا OSC، با ادعای نقض قوانین اوراق بهادار و راه اندازی پلتفرم های تجارت دارایی های ارز دیجیتال ثبت نشده، جریمه های مالی علیه بای بیت و کوکوین صادر کرد.

در اطلاعیه روز چهارشنبه، تنظیم کننده انتاریو گفت دستورهایی برای جریمه بیش از 1.6 میلیون دلاری کوکوین و ممنوعیت شرکت صرافی در بازارهای سرمایه استان دریافت کرده بود. در تصمیمی جداگانه، OSC اعلام کرد که Bybit تقریباً 2.4 میلیون دلار را حذف کرده و 7724 دلار را به عنوان بخشی از هزینه های تحقیقات خود به تنظیم کننده پرداخت کرده است. ظاهراً هر دو شرکت نتوانستند قوانین اوراق بهادار انتاریو را رعایت کنند، اما فقط بای بیت “به اقدامات اجرایی OSC پاسخ داد، گفتگوی باز داشت، اطلاعات درخواستی را ارائه کرد و متعهد به شرکت در بحث های ثبت نام شد.”

جف کیهو، مدیر اجرایی OSC، گفت: پلتفرم‌های تجارت دارایی‌های ارزهای دیجیتال خارجی که می‌خواهند در انتاریو فعالیت کنند، باید طبق قوانین عمل کنند یا با اقدامات اجرایی روبرو شوند.

حرکت توسط نهاد نظارتی بود آخرین در مجموعه ای از هشدارها و اقدامات قانونی در برابر صرافی های ارز دیجیتال که خدماتی را به ساکنان انتاریو ارائه می دهند، اتخاذ شده است. در مارس 2021، OSC مهلتی را برای شرکت های ارز دیجیتال فعال در استان صادر کرد تا تا آوریل ثبت نام کنند. به گفته رگولاتور، در صورتی که شرکت نتواند ثبت نام کند، بای‌بیت «عملیات انتاریو خود را خاتمه می‌دهد».

مربوط: بایننس به رگولاتورها می گوید که این بار به طور واقعی فعالیت خود را در انتاریو متوقف خواهد کرد

هم بای بیت و هم کوکوین ظاهرا رعایت نکرد با تنظیم‌کننده اوراق بهادار، جلسات استماع و سایر اقدامات اجرایی از ژوئن 2021 آغاز شد. OSC قبلاً اقدامات نظارتی را علیه صرافی‌های ارزهای دیجیتال Poloniex و OKEx به دلیل نقض مشابه قوانین اوراق بهادار آغاز کرده بود.

از اول ژوئن، هشت شرکت هستند ذکر شده به عنوان پلتفرم های تجارت دارایی ارز دیجیتال ثبت شده در انتاریو، از جمله Fidelity Digital Assets، Bitvo و Bitbuy.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس