• ریپل همکاری خود را با FOMO Pay اعلام کرده است.
  • این مشارکت به بهبود جریان های خزانه داری فرامرزی کمک خواهد کرد.
  • FOMO Pay یک پلت فرم پرداخت مستقر در سنگاپور است.

موج دار شدن همکاری با FOMO Pay را برای کمک به بهبود جریان های خزانه داری فرامرزی اعلام کرده است. با استفاده از XRP، نقدینگی درخواستی (ODL) تسویه سریع و ارزان را بدون نیاز به نگهداری پول از پیش تأمین‌شده در بازار مقصد امکان‌پذیر می‌کند.

ODL در طول تاریخ بیشتر برای پرداخت‌های فرامرزی برای کمک به ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت (PSP) و شرکت‌ها (SMEs) در مدیریت پول نقد سرگردان که ممکن است برای کمک به گسترش و مقیاس شرکت بهتر استفاده شود، استفاده شده است.

با این حال، از آنجایی که بانکداری خبرنگاری به زیرساخت های قدیمی وابسته است، پرداخت های خزانه داری متعارف مانند پرداخت های برون مرزی مشکلات و اصطکاک دارد.

در واقع، پیش‌بینی می‌شود که سالانه ۳.۵ میلیارد دلار برای مقابله با مشکلات مربوط به خزانه‌داری و نقدینگی هزینه شود.

با استفاده از ODL برای پرداخت های خزانه داری، FOMO Pay می تواند به طور 24 ساعته و 365 روز به نقدینگی یورو و دلار دسترسی داشته باشد و تسویه حساب یک روزه را در سراسر جهان ممکن می کند.

PSP هایی مانند FOMO Pay ممکن است به راحتی جریان های نقدی داخلی را با استفاده از ODL برای پرداخت های خزانه افزایش دهند، که آنها را قادر می سازد در هزینه ها صرفه جویی کنند و عملیات را بهبود بخشند.

قبل از اتخاذ ODL، مدیریت خزانه FOMO Pay مجبور بود از EUR و جایگزین استفاده کند دلار آمریکا روش‌های پرداخت، که برای رسیدن وجوه به حساب‌های هدف، به 1 تا 2 روز نیاز داشت.

لوئیس لیو، بنیانگذار و مدیر عامل FOMO Pay، گفت:

ما از شراکت با Ripple برای استفاده از نقدینگی درخواستی برای مدیریت خزانه هیجان‌زده هستیم، که به ما امکان می‌دهد به تسویه مقرون‌به‌صرفه و فوری به یورو و دلار در سطح جهانی دست یابیم.

ریپل همچنان مرتبط باقی مانده است و با وجود کاهش قیمت، گزینه ای ارجح است. خدمات ODL که ارائه می دهد دلیل آن است.

مؤسسات بزرگ از سراسر جهان، به ویژه از آسیا، علاقه خود را به استفاده از سرویس ODL ریپل نشان داده اند. طبق سه ماهه اول 2022 بازار XRP گزارش، شرکت ODL حجم قابل توجهی تولید کرده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر