• قیمت XRP به بازار نشان می دهد که چگونه نمایشگاه را اجرا کند زیرا قیمت با حجم و قدرت خوب صعودی باقی می ماند.
  • XRP بالاتر از سطح پشتیبانی معامله می شود زیرا قیمت در نظر دارد به حرکت روند خود ادامه دهد زیرا قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 8 و 20 روزه باقی می ماند.
  • قیمت XRP چشم به راه صعود به 1 دلار است زیرا مقاومت مهم با سفارش خرید بیشتر به حمایت تبدیل شد.

قیمت ریپل (XRP) همچنان به عنوان روند قیمت با شکست مهم از محدوده روند نزولی در برابر تتر (USDT) قدرت خود را نشان داده است. با جهش ارزش بازار کریپتو از پایین ترین سطح هفتگی خود در حالی که بازار همچنان امیدوار کننده به نظر می رسد، قیمت ریپل (XRP) از قلم نیفتاد زیرا قیمت از محدوده بلندمدت خود خارج شد و قیمت به سمت ارتفاع بالاتر رفت و چشم به راه بود. یک هدف احتمالی 1 دلاری (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت ریپل (XRP) در نمودار هفتگی

همانطور که اکثر آلتکوین های کریپتو انتظار داشتند، بازار کریپتو تسکین یافت. با این حال، علیرغم افزایش اخیر قیمت در اکثر دارایی های ارز دیجیتال، برخی آلتکوین ها محدود به محدوده باقی مانده اند.

یکی از پروژه هایی که قیمت خود را در چند روز گذشته ثابت نگه داشته است، XRP بوده است. پس از اعلام حکم دادگاه به نفع برنده شدن ریپل (XRP)، این پرونده توسط XRP بسیار خوب مورد استقبال قرار گرفت، روند قیمت در هفته و هفته به عنوان قیمت به $1.

قیمت XRP با صدور حکم دادگاه در زمان مناسب، قیمت آن به حداقل 0.3 دلار در هفته رد شد. قیمت از آن پایین به ارتفاع 0.53 دلار افزایش یافت و سناریوی صعودی تری ایجاد کرد. اگر XRP ساختار صعودی خود را با حجم قوی حفظ کند، می توانیم شاهد افزایش قیمت تا 1 دلار باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت XRP – 0.6-0.8 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت XRP – 0.3 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت XRP در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه XRP | منبع: XRPUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت XRP همچنان به نشان دادن قدرت خود ادامه می‌دهد، زیرا علیرغم اینکه بازار در حرکت قیمت متوقف شده است، برخی سودها را افزایش می‌دهد. پس از رسیدن به پایین ترین سطح روزانه 0.44 دلار، قیمت XRP به بالاترین سطح 0.5 دلار افزایش یافت و سپس به قیمت رد شد. مثلث صعودی از آنجایی که با افزایش قیمت و افزایش صعودی به نظر می رسید، در تلاش برای شکستن بود.

قیمت XRP نشان دهنده روندهای صعودی بیشتر به بالای 0.6 دلار و افزایش احتمالی تا 1 دلار است. قیمت نگهدارنده XRP 8 و 20 روزه میانگین متحرک نمایی (EMA) نشانه خوبی برای رشد قیمت است.

قیمت های 0.50 دلار و 0.4 دلار مطابق با مقادیر متحرک نمایی 8 و 20 روزه است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای XRP افزایش سفارشات خرید را نشان می دهد زیرا ارزش روزانه بالای منطقه 50 علامت است.

مقاومت روزانه برای قیمت XRP – 0.6-0.8 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت XRP – 0.45 دلار.

Featured Image From Finbold, Charts From Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر