زمان مصرف کنید و اصول را برای مدیرعامل کاردانو بلاک چین با کیفیت به کار ببرید

  • مدیر عامل کاردانو این ادعا را روشن می کند که کاردانو برای راه اندازی پروژه های خود زمان بیشتری را صرف می کند.
  • او معتقد است که اصول خوب می تواند پروژه های با کیفیت را در فناوری بلاک چین به ارمغان بیاورد.
  • چارلز هاسکینسون فاش می کند که ADA بر روی سه اصل اساسی کار می کند.

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل کاردانو، در مصاحبه‌ای با کارآفرین کریپتو، چارلز هاسکینسون، مراحلی را برای حل مسائل مربوط به کریپتو با استفاده از بلاک چین کاردانو رونمایی می‌کند. بحث در مورد موضوعاتی مانند تمرکززدایی، حکمرانی، پاسخگویی فراگیر، پریشانی دولت های مدرن بود.

چارلز هاسکینسون توضیح می دهد که کاردانو 230 پروژه مختلف بر روی آن ساخته شده و یک اکوسیستم پر جنب و جوش متشکل از 3 میلیون کیف پول نصب شده دارد. در اصل، این پلتفرم فناوری‌های پیشگام را برای ارائه امنیت و پایداری بی‌نظیر برای سیستم‌های غیرمتمرکز ترکیب می‌کند.

او تأیید می‌کند که اگرچه کاربران کریپتو می‌گویند که کاردانو برای ساخت پروژه‌هایشان زمان می‌برد، اما در واقعیت این پلتفرم در حال اصلاح چیزهای مناسب با پروژه است و برای ارائه محصولات با کیفیت زمان می‌یابد.

برای اضافه کردن، چارلز هاسکینسون ادعا می کند که اصول خوب نیز قطعا می تواند به تولید آثار با کیفیت کمک کند. این واقعیت با هاسکینسون و تیم اکوسیستم کاردانو او کار می کند تا از دیگر علاقه مندان به بلاک چین متفاوت بماند. او همچنین می گوید که هیچ دلیلی برای حضور در فضای ارزهای دیجیتال وجود ندارد «اگر اصول مهم نیستند».

علاوه بر این، چارلز سه اصل را فهرست کرد که بر ارزهای دیجیتال حاکم است، مانند تمرکززدایی که می‌تواند به تراکنش‌های همتا به همتا بدون دخالت شخص ثالث کمک کند.

ثانیاً، پاسخگویی فراگیر به شخص کمک می کند تا چیزی را به تنهایی تأیید کند. او می‌افزاید که این ویژگی‌ها استفاده از ارزهای دیجیتال را توصیه‌تر کرده است. این به این دلیل است که هنگامی که فرستنده سکه ها را معامله کرد، گیرنده می تواند آن را تأیید کند و اطمینان حاصل کند که پرداخت مضاعف انجام نشده است.

اصل سوم، حکمرانی است. این توضیح می دهد که چگونه سیستم های مختلف بلاک چین تکامل یافته اند. چارلز هاسکینسون اشاره می کند که بیت کوین فاقد این ویژگی است و تقریبا غیرممکن است که پروتکل خود را به روشی معنادار ارتقا دهد. با توجه به این نکته، او احساس می‌کند که اکوسیستم بلاک چین باید پذیرش گسترده‌ای داشته باشد تا توانایی ارتقا، تکرار و نوآوری را از دست ندهد.

در مورد قانون رقابت آمریکا که برای تقویت اقتصاد ایالات متحده صادر شده است، چارلز فاش می کند که این آخرین تلاش دولت بایدن برای صرف یک تریلیون دلار است که به نوعی آمریکا را با چین رقابت می کند.

چارلز هاسکینسون همچنین خاطرنشان کرد که بزرگترین رسوایی در دو سال گذشته انتقال ثروت از فقیر به ثروتمند، ورشکستگی چندین شرکت کوچک است که زندگی مردم فقیر در آمریکا را سخت‌تر کرده است.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هاADA Cardano Charles Hoskinson

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر