زنان ساکن ابوظبی واجد شرایط یک دامنه رایگان ارز دیجیتال هستند

  • زنان ساکن ابوظبی می‌توانند دامنه‌های ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند.
  • این حرکت در تلاشی برای توانمندسازی و ارتقای زنان و همچنین ایجاد تنوع در اکوسیستم Web3 است.
  • Access ابوظبی و دفتر سرمایه گذاری ابوظبی از این طرح حمایت می کنند.

در تلاش برای بدست آوردن بیشتر زنان درگیر در صنعت ارزهای دیجیتال و تشویق آنها به شرکت در وب 3مقامات ابوظبی با یک ارائه‌دهنده خدمات مشارکت کرده‌اند تا دامنه‌های ارز دیجیتال رایگان را برای زنان ساکن در امارت در دسترس قرار دهند.

Access Abu Dhabi و دفتر سرمایه گذاری ابوظبی (ADIO) با پلت فرم هویت Web3 وارد همکاری شده اند. NFT تامین کننده نام دامنه دامنه های غیرقابل توقف به منظور در دسترس قرار دادن دامنه های رایگان ارز دیجیتال برای همه زنان ساکن پایتخت امارات متحده عربی.

در کشوری که توسعه اقتصادی سریعی را تجربه می‌کند و زنان در حال حاضر تقریباً نیمی از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​را کنترل می‌کنند، هدف این برنامه افزایش تعداد شرکت‌هایی است که در اختیار اقلیت‌ها و زنان هستند.

این ایده در جریان بازدید هیئتی از ابوظبی توسط “زنان وب 3″، یک گروه از کارآفرینان زن آمریکایی اینترنتی که در حال تحقیق در مورد امارت به عنوان مرکزی برای رشد جهانی بودند، فاش شد. Access Abu Dhabi، یک ابتکار Maven Global Access که توسط ADIO طراحی شده است، میزبان هیئت بود.

مهندس عبدالله عبدالعزیز الشمسی، سرپرست مدیر کل ADIO، بر تعهد ابوظبی به ارتقای امکانات تجاری برای زنان تاکید کرد:

ابوظبی اطمینان حاصل می کند که آینده Web3 حول یک زیرساخت قدرتمند ساخته شده است که برای همه اعضای جامعه جذاب است. با حمایت از طرح‌هایی که زنان را دعوت و ارتقا می‌دهند، می‌توانیم از تنوع در اوایل عصر Web3 حمایت کنیم.

همکاران بر این باورند که این پروژه پتانسیل این را دارد که زنان ابوظبی را با فرصتی متحول کننده زندگی برای سرمایه گذاری از چشم انداز Web3 فراهم کند. در جزئیات، آنها ادعا می‌کنند که این امر به افراد با آدرس وب غیرمتمرکز و هویت دیجیتالی ارائه می‌شود که به آنها امکان کنترل کامل بر داده‌ها و محتوای خود را در مکانی که کاملاً مالک آن هستند، می‌دهد، برخلاف دامنه‌های Web2، که برای مدت زمان معینی از طریق کارگزاران شخص ثالث اجاره می‌شوند. .

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر