• Chains.com فروش عمومی توکن CHA خود را در 27 جولای آغاز خواهد کرد.
  • این فروش توکن پس از جمع آوری بیش از 2 میلیون دلاری پلتفرم در یک فروش خصوصی برنامه ریزی شده است.
  • توکن CHA روی بلاک چین هایی مانند TRON، Ethereum، BSC و Polygon کار می کند.

پلتفرم تبادل کریپتو و NFT Chains.com فروش عمومی توکن بومی CHA خود را راه اندازی خواهد کرد. این پلتفرم قبلاً بیش از 2 میلیون دلار جمع آوری کرده است و فروش توکن خود را مطابق با قانون 506c ایالات متحده انجام می دهد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC).

Chains.com ادعا می کند که دارای 500,000 کاربر ثبت شده در بیش از 100 کشور جهان است و 60,000 کاربر تاکنون در مرحله پیش فروش از لیست سفید توکن CHA استفاده کرده اند. بیش از 800 کسب و کار برای مشارکت در این شرکت درخواست داده اند برنامه طلوع آفتاب، برای پذیرندگان اولیه Marketplace طراحی شده است.

توکن اختصاصی Chain در چندین بلاک چین مانند TRON، Ethereum، BSC و Polygon مستقر شده است. توکن CHA مزایای مختلفی را در اکوسیستم برای دارندگان فراهم می کند.

پیشنهادات شامل:

کاهش یکسان کارمزد تراکنش در حین پرداخت: هزینه های پرداخت شده در $CHA 33٪ تخفیف در قیمت تمام شده به کاربران ارائه می دهد.

کاهش کارمزد مرکب بر اساس مبلغ CHA $ سهم شده: کاربرانی که موجودی $CHA را در Chains.com دارند واجد شرایط تخفیف در هزینه در همه محصولات Chains خواهند بود.

یارانه ها هنگام استفاده از $CHA به عنوان روش پرداخت: تمام پرداخت‌های انجام‌شده در CHA دلار در بازار تا حدی توسط مجموعه درآمد یارانه پرداخت می‌شود. یارانه به صورت تخفیف در پایان ماه انجام می شود.

دسترسی به حساب Business Prism Analytics: Prism یک محصول تحلیلی قدرتمند است که در سه ماهه چهارم 2022 راه اندازی شد. کاربران زنجیره ای قادر خواهند بود ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات، سهام و کالاها را بر اساس دارایی اصلی ترجیحی ردیابی کنند.

دسترسی به لیست سفید Launchpad: Chains Launchpad یک پلت فرم فروش توکن ساخته شده از ابتدا است که از دروازه‌های پرداخت بومی و خارجی، مکانیسم‌های اختصاصی و چندین بلاک چین پشتیبانی می‌کند. شرط بندی $CHA به عنوان مکانیزم دسترسی اجباری پیش فروش/فروش استفاده خواهد شد.

اندرسون مک کاچئون، مدیر عامل و موسس زنجیره‌های زنجیره‌ای، می‌گوید: مردم اغلب خود را به عنوان کاربران CeFi یا DeFi طبقه‌بندی نمی‌کنند – آنها فقط از محصولات مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام از این سرویس‌ها را ارائه می‌دهند بدون اینکه به وضوح بین این دو تفاوت قائل شوند.

وی در ادامه افزود: ما در حال ساختن پلتفرمی هستیم که این شکاف را برای نسل بعدی کاربران پر کند. قصد داریم وصل شویم وب 3 و مالی متمرکز، برای همیشه روش استفاده از ارزهای دیجیتال را تغییر می دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر