زنجیره (XCN) با افزایش 100%+ در ماه گذشته، روند نزولی بازار گسترده‌تر را نادیده می‌گیرد.

بیت کوین، ETH و آلتکوین ها بیشتر ماه می را در معاملات قرمز سپری کردند. پس چه چیزی در پس رالی 100% + XCN نزدیک به یک ماه است؟

ماه می یک ماه بسیار چالش برانگیز برای بازار ارزهای دیجیتال بود، زیرا اکثر توکن‌هایی که با تایید بازار نزولی زیان‌های سنگینی را ثبت کردند، اما همه پروژه‌ها به پایین‌ترین سطح قبل از بازار صعودی سقوط نکردند.

Chain (XCN)، یک پروتکل طراحی شده برای کمک به سازمان‌ها برای راه‌اندازی شبکه بلاک چین یا اتصال با سایر شبکه‌های معتبرتر، از ۱۹ می توانسته بیش از ۱۲۰ درصد رشد کند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که از زمان رسیدن به پایین‌ترین قیمت 0.0712 دلار در 11 می، XCN مسیر خود را معکوس کرد و در 31 می به 0.176 دلار رسید.

نمودار 4 ساعته XCN/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای نمایش قوی از XCN شامل لیست های متعدد صرافی است که در تاریخ راه اندازی می شود زنجیره هوشمند BNB (BSC) و چندین مشارکت قابل توجه، از جمله یک همکاری طولانی مدت با بنیاد استلار.

لیست های بورس حجم را افزایش می دهند

در مارس 2022، Chain قرارداد هوشمند جدیدی را برای توکن خود به کار گرفت و از CHN به XCN تغییر نام داد. پس از تغییر نام تجاری، XCN در لیست KuCoin و لیست های بعدی در Huobi، Gate، Bitrue و Hotbit با افزایش شدید حجم معاملات همراه شد.

چندین صرافی پشتیبان نیز قراردادهای دائمی برای توکن XCN از جمله Gate، Huobi، ByBit و Poloniex منعقد کرده اند که به افزایش آگاهی برای پروژه کمک کرده و در ابتدا منجر به افزایش حجم معاملات شد.

XCN همچنین بخشی از ادغام زنجیره ای متقابل با BNB Smart Chain است و این امکان را برای نقل و انتقالات توکن ارزان قیمت و تجارت در PancakeSwap فراهم می کند، جایی که دارندگان می توانند بازدهی برای تامین نقدینگی در بورس کسب کنند.

پس از ادغام با BSC، قیمت XCN از 0.0712 دلار در 11 می به 0.14 دلار در هفته آینده افزایش یافت.

مربوط: BNB Chain نقشه راه فنی یک ساله را برای توسعه اکوسیستم منتشر می کند

مشارکت های قابل توجه

از سال 2014، Chain چندین مشارکت و دور مالی قابل توجه داشته است، از جمله جمع آوری سرمایه اولیه بیش از 40 میلیون دلار از Khosla Ventures، Pantera Capital، Capital One، Citigroup، Fiserv، Nasdaq، Orange و Visa.

در سال 2018، این پروژه خریداری شد و به بخشی از بازوی تجاری بنیاد استلار معروف به Interstellar تبدیل شد. زنجیره در سال 2020 به عنوان بخشی از یک پلت فرم دفتر کل به عنوان یک سرویس به نام Sequence دوباره خریداری شد.

ممکن است تحولات اخیر با پروتکل Stellar، از جمله آن مشارکت با مانی گرام ایجاد یک پلتفرم مبتنی بر استیبل کوین برای نقل و انتقال پول، به دلیل روابط نزدیک آنها می تواند تأثیرات مثبتی بر قیمت XCN داشته باشد.

در آوریل 2022، Chain همچنین یک همکاری استراتژیک با Alameda Research را اعلام کرد که شرکت تجاری خصوصی و کمی ارزهای دیجیتال را به عنوان بازارساز اصلی Chain ایجاد کرد. در حالی که هیچ یک از این مشارکت ها به اندازه کافی قابل توجه به نظر نمی رسد که بتواند دستاوردهای فعلی XCN را توضیح دهد، قابل توجه است که قیمت آلت کوین تقریباً یک ماه تمام از بازار ارزهای دیجیتال گسترده تر فاصله داشته است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس