سائوپائولو اف سی اکنون ارزهای دیجیتال را برای بلیط بازی می پذیرد

  • سائوپائولو یک روش پرداخت کریپتو برای خرید بلیط بازی در Morumbi معرفی می کند.
  • صرافی ارز دیجیتال Bitso پرداخت ارز دیجیتال را برای سائوپائولو FC تسهیل می‌کند.
  • گزینه پرداخت کریپتو برای حامیان ثبت نام شده با کارت عضویت در دسترس است.

سائوپائولو، یک باشگاه فوتبال برزیلی، امروز اعلام کرد26 مه 2022، که شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت بلیط از طرفداران خود خواهد کرد. روش پرداخت جدید اضافه شده توسط صرافی ارز دیجیتال Bitso، که یکی از حامیان رسمی باشگاه نیز می باشد، تسهیل خواهد شد.

گزینه پرداخت کریپتو برای همه بازی هایی که سائوپائولو در خانه میزبانی می کند، چه در مورومبی و چه در استادیوم دیگر، در دسترس خواهد بود.

ادواردو تونی، مدیر اجرایی بازاریابی سائوپائولو، گفت که ارائه گزینه‌های پرداخت بیشتر به هواداران گامی مهم در جهت مدرن‌سازی استادیوم مورومبی و در دسترس‌تر کردن ارزهای دیجیتال برای همه است.

او گفت:

ما برای راه اندازی این ابتکار پیشگام و ارائه یک تجربه نوآورانه به سائوپائولو هیجان زده هستیم. سائوپائولو همیشه در DNA خود دارای نوآوری بوده است.

با این حال، گزینه پرداخت کریپتو منحصر به حامیانی است که ثبت نام کرده اند که قبلاً کارت عضویت خود را دریافت کرده اند.

برای خرید بلیط با ارز دیجیتال، اعضای حامی دو گزینه دارند. فن ممکن است از طریق مسیر پرداخت معمول در وب سایت توتال آسسو یا از طریق اپلیکیشن Bitso پس از ثبت نام در صرافی به عنوان مشتری.

Bitso پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکای لاتین است. در 8 ژانویه 2022، آنها وارد شراکت شدند باشگاه فوتبال سائوپائولو (SPFC) برای سه سال اسپانسر باشگاه. این اتحاد، Bitso را به اولین صرافی ارز دیجیتال تبدیل کرد که از SPFC حمایت می کند.

قرارداد حمایت مالی بخشی از استراتژی Bitso برای افزایش آگاهی از مزایای کریپتو و گسترش به بازار برزیل بود. Bitso با بیش از 3.7 میلیون مشتری، در برزیل، مکزیک، آرژانتین و کلمبیا به خوبی تثبیت شده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر