Next Pampa 2.0 اولین «ساختمان ارز دیجیتال» در جهان خواهد بود. در زیرزمین، یک مزرعه استخراج بیت کوین وجود دارد که به پرداخت تمام نیازهای یک ساختمان مدرن کمک می کند. آنها همچنین قصد دارند NFT ها را در لابی نشان دهند و غیره. آیا پروژه دولت واقعی فقط تلاش می کند «اولین چیزی در جهان» باشد؟ یا سازندگان به چیزی در اینجا مشغول هستند؟

ساخت و ساز ساختمان کریپتو در بلگرانو، بوئنوس آیرس، در سه ماهه دوم سال 2022 آغاز خواهد شد. این ساختمان دارای “بیش از 100 آپارتمان با 2، 3 یا 4 اتاق خواب است و بسیاری از آنها قبلاً پیش فروش شده اند” با قیمت حدود 120 هزار دلار. برای یک 2 خوابه آیا این قیمت تا زمانی که ملکی را در ساختمان کریپتو نگهداری می کنید، سهمی از عملیات استخراج بیت کوین به شما می دهد؟ این چیزی است که به نظر می رسد.

با توجه به مهندسی جالبNext Pampa 2.0 را می توان به عنوان یک ساختمان هوشمند 24 طبقه با مزرعه استخراج بیت کوین در زیرزمین آن توصیف کرد که هدف آن ایجاد درآمد برای عملیات ساختمان است که به آن امکان می دهد هزینه های ساختمان را پوشش دهد. تعمیر و نگهداری و نگهداری – و ساکنان آن در هزینه‌های انجام این کار خود صرفه‌جویی می‌کنند.» شایان ذکر است که ساختمان کریپتو “همچنین قطعات مختلفی از هنر NFT را به عنوان دکوراسیون در لابی خود به نمایش خواهد گذاشت.” بنابراین، این یک پروژه فقط بیت کوین نیست.

در مورد نوسانات بیت کوین چطور؟

برای رسیدگی به مشکل نوسانات، این نشریه با دامیان لوپو، توسعه‌دهنده اصلی پروژه Next Pampa 2.0 مشورت می‌کند. او می داند چه باید بکند. برای مقابله با این، برنامه این است که میانگین قیمت بیت کوین را در 12 ماه گذشته محاسبه کنیم و از آن قیمت متوسط ​​برای مقیاس گذاری مزرعه ماینینگ استفاده کنیم به گونه ای که از نظر تئوری به عملیات ماینینگ اجازه می دهد تا 100٪ هزینه را پوشش دهد. هزینه های ساختمان.»

همچنین، دیوید فاریاس، مدیر عامل Landium، آژانس املاک و مستغلات پشتیبان Next Pampa 2.0 فکر می کند که عملیات استخراج بیت کوین بیش از نیاز ساختمان تولید خواهد کرد. پس از آن مازاد می تواند بین ساکنان توزیع شود. ساختمان کریپتو ممکن است در نهایت برای زندگی در آن به ساکنان «پرداختی» بدهد. مدیر عامل Landium گفت: “این راهی است برای پس دادن به مشتریان ما.”

BTC price chart for 06/02/2022 on Eightcap | Source: BTC/USD on TradingView.com

پانل های خورشیدی ساختمان کریپتو

از برخی جنبه ها، آرژانتین خاک خوبی برای ساختمان ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال، در پایتخت، دولت به انرژی یارانه می دهد و بنابراین ارزان است. در برخی جنبه های دیگر، استراتژی استخراج بیت کوین ممکن است اشتباه باشد. “در حال حاضر هیچ قانونی در مورد استخراج کریپتو وجود ندارد، اما دامیان لوپو این احتمال را رد نمی کند.” آرژانتین اخیراً قراردادی را با صندوق بین المللی پول امضا کرده است که در آن آنها قول داده اند سرعت پذیرش کریپتو در این کشور را کاهش دهند.

از سوی دیگر، خطرات ESG وجود دارد. برخی از مردم فکر می کنند که بیت کوین ارزش تلاش را ندارد و شرکت کنندگان در شبکه نباید اجازه استفاده از برق را داشته باشند. با این حال، آنها رابطه ظریفی را که بین بیت کوین و انرژی سبز وجود دارد نادیده می گیرند. آنها همیشه دست در دست هم ظاهر می شوند.

در این مورد، «دامیان لوپو انتظار دارد که هزینه‌های Next Pampa 2.0 تا 50 درصد کمتر باشد – زیرا انرژی ساختمان در کل از پنل‌های خورشیدی، از چراغ‌های LED در فضاهای مشترک گرفته تا سیستم‌های پیش گرمایش برای گرم کردن آب تامین می‌شود. که ساکنین از آن استفاده خواهند کرد.» انرژی سبز به همه اینها به علاوه استخراج بیت کوین نیرو می دهد. عالی است، اما، تفاوت اساسی بین ساختمان کریپتو و یک ساختمان معمولی با استخراج کنندگان خانه بیت کوین در میان مستاجران چیست؟

Featured Image by Nestor Barbitta on Unsplash  | Charts by TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر