Dogecoin نتوانسته است مانند نیمه اول سال 2021 رشد کند، بنابراین بیشتر ارزش تولید شده در این مدت را از دست می دهد. با این وجود، برای اکثریت سرمایه گذاران خود عمدتاً سودآور است. میم کوین که از آن زمان تا کنون جایگاه خود را به بالای 10 سنت از دست داده است، همچنان بزرگترین میم کوین و 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار باقی مانده است و این به سودآوری دارایی دیجیتال است.

دارندگان اکثریت در سود

حتی با وجود کاهش بیش از 88 درصدی دارایی دیجیتال از زمان اوج خود، اکثر کسانی که در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنند به طور شگفت انگیزی در سود هستند. این توسط داده های نشان داده شده است IntoTheBlock که نشان داد 52 درصد از تمام سرمایه گذاران Dogecoin در حال حاضر در سبز هستند. از تقریباً 4 میلیون دارنده DOGE، 2.05 میلیون آدرس کاملاً در سبز باقی می مانند.

با این حال، صرف اینکه اکثریت در پول هستند به این معنی نیست که تعداد سرمایه گذارانی که متحمل ضرر می شوند به هیچ وجه کم است. کل آدرس‌های DOGE در رنگ قرمز 1.77 میلیون است که 45.32٪ از کل پایه دارنده را تشکیل می‌دهد. فقط 87.73 هزار آدرس پولی یا خنثی هستند، به این معنی که قیمت فعلی دارایی دیجیتال با قیمتی که آنها دارایی های خود را خریداری کرده اند مطابقت دارد. این کیف پول ها تنها 2.25 درصد از کل پایه نگهدارنده را تشکیل می دهند.

مطالب مرتبط | Cardano TVL در عرض 24 ساعت 30 درصد جهش کرد و به 155 میلیون دلار رسید

همچنین بین زمانی که یک دارنده توکن های خود را خریداری کرده و اینکه آیا آنها در حال حاضر در سود یا زیان هستند، همبستگی وجود دارد. برای کسانی که قبل از شروع تبلیغات ایلان ماسک سکه در دست داشتند، همچنان در سود هستند. دیگرانی که بعد از شروع تبلیغات کمی دیرتر وارد کار شده بودند همچنان در سود هستند. اکثر کسانی که از دست داده اند کسانی هستند که FOMO به دارایی دیجیتال وارد کرده اند.

Dogecoin در نمودارها

حرکت Dogecoin در چند ماه گذشته به روندهای نزولی طولانی مدت اشاره کرده است. اگرچه مانند بقیه بازار کریپتو، میم کوین از حرکت بیت کوین پیروی می کند، بازیابی آن هرگز در مقایسه با بقیه برجسته نبوده است و به همین دلیل در زمان افت بازار بیشتر آسیب دیده است.

مطالب مرتبط | با سقوط اتریوم، سرمایه گذاران نهادی به رقبا روی می آورند

همچنان بسیار پایین تر از میانگین متحرک 100 روزه خود معامله می شود که مستقیماً آن را در اختیار خرس ها قرار می دهد. حتی با کاهش قیمت‌ها، فروش‌ها همچنان قوی‌تر می‌شوند، و این امر باعث می‌شود که دارایی دیجیتال بتواند حمایت قابل توجهی نداشته باشد. حتی تبلیغات تبلیغاتی «دوج‌پدر» ایلان ماسک نیز نتوانسته است سکه میم را از خط حرکت کم خود خارج کند.

Dogecoin در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.08 دلار معامله می شود. این ارز همچنان بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار و دهمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان با ارزش بازار 10.67 میلیارد دلار است.

Featured image from The کریپتو Basic, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها و توییت های خنده دار گاه به گاه…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر