«سایر طعم‌های تتر» کاربران را به USDT متصل می‌کند: پائولو آردوینو

آردوینو گفت، از طریق یک استیبل کوین با پشتوانه پزو، تتر اساساً “بازارهای فارکس را با محصولات تتر بازآفرینی می کند.”

تصمیم تتر برای راه‌اندازی یک دارایی دیجیتال جدید متصل به پزوی مکزیک، با ایجاد رمپ‌های بیشتر برای پذیرش ارزهای دیجیتال در این کشور آمریکای مرکزی، موهبتی خواهد بود. USDT به گفته پائولو آردوینو، استیبل کوین.

در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد مدیر ارشد فناوری Tether و Bitfinex گفت که دلیل آمدنش به داووس این بود که کاربرد ارزهای دیجیتال را به نمایش بگذارد.

او گفت: “من در داووس برای ملاقات با مدیران عامل بانک های بزرگ شرکت نکردم.” ما اینجا هستیم تا پیام خود را ارسال کنیم [that] دنیای بزرگی وجود دارد که به روشی ایمن به ارز دیجیتال نیاز دارد.”

تتر تقاضای رو به رشد برای محصولات کریپتو و استیبل کوین در مکزیک، به ویژه در بین مشاغل را شناسایی کرده است. برای پاسخگویی به این تقاضا، این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که یک محصول جدید راه اندازی خواهد کرد استیبل کوین با پشتوانه پزو در اتریوم (ETH)، ترون (تی آر ایکس) و چند ضلعی (MATIC) شبکه های. آردوینو به کوین تلگراف تایید کرد که جفت‌های “MXNT” هفته آینده در Bitfinex معامله خواهند کرد.

توصیف USDT به عنوان پلی برای بیت کوین (بیت کوینآردوینو گفت که معتقد است استیبل کوین وابسته به دلار در جذب 2 میلیارد کاربر ارز دیجیتال بعدی موفق خواهد بود. با این حال، به منظور ایجاد پل ارتباطی بیشتر افراد با USDT، شرکت او باید با ارائه «طعم‌های دیگر Tether» با بانک‌های محلی همکاری کند.

مربوط: مدیر عامل مسترکارت می گوید WEF 2022: احتمالاً تا 5 سال دیگر سوئیفت وجود نخواهد داشت.

هنگامی که در مورد چشم انداز از مکزیک بیت کوین را به عنوان ارز قانونی می پذیرد، که پس از مطرح کردن ایده یک سناتور مکزیکی به یک امکان متمایز تبدیل شد ایجاد مقررات کریپتو بر اساس قانون BTC السالوادور، آردوینو گفت که “در موردی که بسیاری از کشورها زودتر به آن نیاز خواهند داشت، خوشبین است. [to accept] بیت کوین.”

با این حال، مسیر تبدیل بیت‌کوین به ارز قانونی در مکزیک پیچیده‌تر از السالوادور خواهد بود، زیرا اولی در حال حاضر یک ارز رسمی دارد. بنابراین، در حالی که بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت به وضعیت مناقصه قانونی دست پیدا نکند، می تواند تبدیل به یک “مناقصه قانونی واقعی” شود که در کنار پزو استفاده می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس