ست گرین سرانجام با صاحب میمون دزدیده شده خود شماره 8398 وصل شد

  • یک هفته پس از این حادثه، ست گرین با دارنده میمون #8398 دزدیده شده خود ارتباط برقرار کرد.
  • دارنده آن، که زمانی تصور می شد @DarkWing84 باشد، در واقع @drwerty در توییتر بود.
  • در 25 می، این دو سرانجام با کمک جامعه BAYC با موفقیت به هم متصل شدند.

ست گرین سرانجام با شخصی که Bored Ape شماره 8398 خود را دریافت کرده بود، ارتباط برقرار کرد. کاربر توییتر، که در ابتدا تصور می شد @DarkWing84، در واقع بود @drwerty. این اتفاق افتاد یک هفته پس از حمله فیشینگ برای گرین چهار NFT باارزش هزینه کرد – مهم‌تر از همه شماره 8398 او.

همانطور که گرین سعی کرد جلب توجه کند از DarkWing84@ در توییتر، دارنده واقعی @drwerty تلاش کرده بود از طریق Discord متصل شوید. خوشبختانه، جامعه توییتر BAYC دقت لازم را انجام داد و به گرین اشاره کرد جهت درست. از 25 می، گرین و @drwerty سرانجام با موفقیت به هم متصل شدند.

کل خرابی حدوداً در هفته سوم ماه می شروع شد، زمانی که یک حمله فیشینگ به قیمت چهار NFT ارزشمند گرین تمام شد. این نه تنها برای او هزینه زیادی داشت، بلکه برای او نیز به همراه داشت سریال های تلویزیونی آینده در انتظار. دلیلش این بود که Bored Ape #8938 قرار بود ستاره این بازی باشد نمایش آینده.

گرین آماده شد تا برای NFT های دزدیده شده اش به دادگاه بروید. با این حال، او مصمم بود که ابتدا مسائل را شخصاً با دارنده میمون مرتب کند. اول، گرین به تلاش برای تماس ادامه داد @DarkWing84 فایده ای نداشت، که یک حساب توییتر بود که از مارس 2021 فعال نبود.

خبر از دست دادن NFT های گرین پخش شد و گرین به تلاش برای تماس ادامه داد @DarkWing84. در نهایت، کاربر @drwerty – اکانت جدید @DarkWing84 – گرفتار باد و سعی کرد با گرین تماس بگیرد برای حل و فصل موضوع با این حال، تنظیمات پیام مستقیم گرین باعث شد که او نتواند پیام های عمومی را دریافت کند. بنابراین @drwerty باید منتظر می ماند تا گرین ابتدا به او پیام دهد.

در نهایت، زمانی که جامعه BAYC توجه گرین را جلب کرد و به او اشاره کرد، همه چیز جمع شد جهت درست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر