سرمایه گذاران آمریکایی در سال 2021 6 برابر بیشتر از کشور بعدی به سود ارزهای دیجیتال پی بردند

سرمایه گذاران کریپتو از ایالات متحده در طول سال 2021 نزدیک به 47 میلیارد دلار سود کسب کردند و با ضریب 6 برابری از بریتانیا پیشی گرفتند.

سرمایه‌گذاران کریپتو از ایالات متحده متوجه شدند که سود کریپتو در مجموع تقریباً شش برابر بیشتر از بریتانیا است، که دومین کشور برتر از نظر سودهای تحقق یافته است.

با توجه به الف گزارش توسط Chainalysis، سرمایه‌گذاران کریپتو در ایالات متحده رکورد 46.9 میلیارد دلار سود واقعی را در طول سال 2021 به دست آوردند که با اختلاف زیادی از بقیه جهان پیشی گرفت. پس از ایالات متحده، بریتانیا با 8.1 میلیارد دلار و آلمان با 5.8 میلیارد دلار قرار دارند.

کل دستاوردهای ارز دیجیتال 2021: تحلیل زنجیره ای.

این گزارش به عنوان ارز دیجیتال جهانی ارائه شده است فرزندخواندگی همچنان به کشش گسترده ای دست می یابد. ایالات متحده شاهد افزایش قابل توجهی در پذیرش و دستاوردهای واقعی بود، به طوری که کل سود برآورد شده برای سال 2021 از 8.1 میلیارد دلار در سال قبل 476 درصد افزایش یافت.

اشاره‌های ویژه‌ای به کشورهایی داده شد که از رتبه‌بندی اقتصادی «سنتی» خود بهتر عمل کردند. علیرغم اینکه ترکیه از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه 11 جهانی قرار دارد، این کشور در رتبه ششم در مورد دستاوردهای ارز دیجیتال قرار گرفت.

چین یکی از تنها کشورهای بزرگی بود که دستاوردهای عظیمی مانند سایر کشورها نداشت. در سال 2021، کل سود برآورد شده ارز دیجیتال چین به 5.1 میلیارد دلار رسید که از 1.7 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است که معادل نرخ رشد سالانه 194 درصدی است. با این حال، با توجه به ممنوعیت های گسترده رمزگذاری که به تدریج در چین در سال 2021 اعمال شد، این رشد چشمگیر است.

با این حال، نتایج چین در کنار سایر کشورها مانند بریتانیا و آلمان که به ترتیب شاهد افزایش 431 درصدی و 423 درصدی در سال گذشته بودند، کمرنگ است.

مربوط: چه چیزی موسسات را برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال سوق می دهد؟ دیوید اولسون از BlockFi توضیح می دهد

روند قابل توجه دیگر افزایش کل سود حاصل از اتریوم (ETH) بود که باعث شد سرمایه گذاران اتریوم در سراسر جهان در مجموع 76.3 میلیارد دلار پول نقد کنند و بیت کوین را شکست دهند.بیت کوین) به عنوان بالاترین درآمد حاصل از دارایی ارز دیجیتال در سال 2021. مخترعان بیت کوین همچنان عملکرد خوبی داشتند و جامعه جهانی سرمایه گذاران کریپتو در طول سال 2021 سود 74.7 میلیارد دلاری را تضمین کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس