سرمایه‌گذارانی که بیت کوین کش را زیر نظر دارند و می‌خواهند از ضرر جلوگیری کنند، باید از این نکات قیمتی مهم دوری کنند.

تا لحظه نگارش این مقاله، بیت کوین با وجود از دست دادن چند رقمی از قیمت خود، همچنان اندکی صعودی را نشان می دهد. بیت کوین به زیر 20 هزار دلار عقب نشینی کرد و اکنون به قیمت معامله می شود 19998 دلارطبق داده های Coingecko.

حمایت کوتاه مدت از خرس ها از فتیله های رد در سطح 20.5 هزار دلار حاصل شد. حتی بیت کوین کش، فورک بیت کوین نیز از این موضوع مصون نیست.

با وجود اینکه بیت کوین حمایت روانی 20 هزار دلاری خود را از دست داده است، BCH در چنین رکودی قرار دارد.

گزارش های اخیر در مورد تعدادی از پیشرفت ها با پیامدهای بالقوه عمیق برای BCH وجود دارد. این گزارش نشان می دهد که حجم تراکنش بیت کوین کش کمتر از میانگین بوده است 27734 تراکنش روزانه.

حجم معاملات کمتر یک شاخص منفی برای سرمایه گذاران بالقوه و موجود برای BCH است، بنابراین این می تواند یک مشکل باشد.

بیت کوین کش: دیواری قدرتمند برای گاوها

ارزش بیت‌کوین کش بین رشد 29 جولای و پایین‌ترین حد خود در 19 سپتامبر 35.50 درصد کاهش یافت و سپس به 17.40 درصد رسید. اما پس از آن زمان، قیمت بیت کوین کش ثابت می ماند.

این روزها می توانید بیت کوین کش را با قیمتی کمتر از 96.559 دلار و تا 166.025 دلار خریداری کنید. علاوه بر این، BCH دارای سطح حمایت 112.246 دلار و سطح مقاومت در 125912 دلار است.

اگرچه قرائت‌های CCI و Stoch RSI خوش‌بینانه هستند، اما سطح مقاومت اعلام‌شده همچنان مانع بزرگی برای غلبه بر گاوهای BCH است.

اگرچه شاخص جریان پول Chaikin خوشبینانه است، اما در حال ایجاد یک مسیر نزولی است که نشان می دهد سرعت فروش در حال افزایش است.

از سوی دیگر، پیش‌آگهی تاریک شاخص CMF در محدوده زمانی 4 ساعته بارزتر است.

CMF 4 ساعته 0.05- است که نشان می دهد فروشندگان کنترل بازار BCH را به دست می آورند. در حال حاضر، سوال این است که آیا BCH هنوز هم می تواند بهبود یابد.

بهبودی احتمالی؟ یا افول بیشتر؟

خط پشتیبانی BCH بدون تغییر باقی می ماند. با این حال، دو سطح مقاومت وجود دارد که سرمایه گذاران و معامله گران باید آن را هدف قرار دهند: 125.912 دلار و 138.835 دلار.

Source: TradingView

سطح قبلی دو بار در 23 آگوست و 9 سپتامبر شکسته شد، اما گاوها نتوانستند شکست را حفظ کنند و در نتیجه قیمت به 112.246 دلار کاهش یافت.

شکستن مقاومت 125.912 دلاری را می توان به عنوان یک سیگنال خرید روانی برای سرمایه گذاران تفسیر کرد. از پاییز در 13 سپتامبر، یک روند صعودی ملایم بر اساس دوره زمانی 4 ساعته ایجاد شده است.

یک بسته شدن قوی در معاملات امروز می تواند به گاوها در حفظ حرکت و در نهایت پیشی گرفتن از سطوح مقاومت نشان داده شده کمک کند.

BCH market cap at $2.28 billion | Featured image from CriptoFacil, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر