موج پروژه‌های بازی‌های ارز دیجیتال‌شده اخیر سرمایه‌گذاری قابل توجهی را به خود جلب کرده است، زیرا هم سرمایه‌گذاران دیجیتالی و هم سرمایه‌گذاران سنتی خطرپذیر روی بازی برای کسب درآمد و NFT شرط‌بندی کرده‌اند. این فقط سرمایه‌داران نیستند: استودیوی بازی Ubisoft، شرکت سازنده Assassin’s Creed و Far Cry، فقط 60 میلیون دلار سرمایه گذاری کرد در صندوق دارایی دیجیتال جدید White Start Capital، که مطمئناً بیشتر آن به فضای رو به رشد گیم‌فی سرازیر می‌شود.

بازی‌های بلاک چین که بر روی موبایل و دسک‌تاپ مستقر می‌شوند به طور فزاینده‌ای به‌عنوان دروازه‌ای در دسترس برای ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شوند، وسیله‌ای که صنعت می‌تواند از طریق آن کاربران اصلی را که هرگز کیف پول Web3 نداشته‌اند، همراهی کند. عناوینی مانند ملت شگفت انگیزنسخه آتی استودیوی با تجربه Alt Shift Games، به بازیکنان این نوید را می دهد که تجربه ای جذاب را فراهم کند که ترکیبی از مکانیک های نرم بازی و فرصت های کسب درآمد بی پایان است. جای تعجب نیست که این پروژه خاص قبلاً مورد توجه برخی از مشهورترین سرمایه گذاران صنعت قرار گرفته است…

توکن های فراوان

قبل از عرضه عمومی توکن‌های خود در اواخر این ماه، Wonderman Nation پشتیبانی چندین VC از جمله Shima Capital، Jump Capital، Chainboost، Sky Vision Capital و ZBS Capital را دریافت کرده است.

شرکت‌هایی مانند Maven Capital، Fomocraft Ventures، Formless Capital، Bitfrost Ventures و AU21 Capital نیز از این سرمایه‌گذاری حمایت کرده‌اند و با این کار اکوسیستم دو رمزی P2E شبیه به Axie Infinity را تایید کرده‌اند. بازی NFT Axie تولید شده است درآمد جالب 1.3 میلیارد دلاری در سال گذشته، با تمجید بازیکنان از گیم پلی اعتیادآور نژاد و نبرد آن.

Gamefi، مانند ارز دیجیتال، یک بازی اعداد است. اما همه بازیکنان لزوماً انتظار “بازگشت سرمایه” ندارند: کسانی که از دنیای بازی های سنتی وارد این فضا می شوند در نهایت می خواهند سرگرم شوند. با این وجود، سرمایه گذاری های مبتنی بر بلاک چین مانند Wonderman Nation نیاز برای جمع آوری سرمایه برای ایجاد یک جامعه پرشور و تضمین یک اکوسیستم پایدار. تا به امروز، این پروژه 1.6 میلیون دلار از VCهای فوق الذکر با دور دوم خصوصی برای رهبران نظرات مهم و سایر شرکای استراتژیک جمع آوری کرده است. کاربران خرده‌فروشی، به نوبه خود، طی یک کمپین بازاریابی کوتاه اما تاثیرگذار در اواخر سال گذشته، 308 هزار دلار سالم به دست آوردند.

تاریخ مهم بعدی در تقویم 21 آوریل است، زمانی که تخصیص رمزهای حاکمیتی WNDR از طریق ChainBoost ماشین جوجه کشی. در مجموع، حدود 200000 دلار از طریق به اصطلاح Boostpad این پروتکل جمع آوری خواهد شد. سپس، یک هفته بعد، یک فروش بزرگتر دیگر (800 هزار دلار) آغاز خواهد شد پولکا استارتر. در همان روز، 28 آوریل، فروش سوم در تاریخ رخ خواهد داد بلوکیوس، لانچ پد IDO که به طور رسمی با نام BlockPad شناخته می شود. با این آخرین دور عمومی، Wonderman Nation 287000 دلار جمع آوری خواهد کرد، برای کل جمع آوری دور عمومی 1.287 میلیون دلار.

همه اینها به این معنی است که Wonderman Nation در موقعیت خوبی قرار دارد که در اواخر امسال در راه اندازی شود.

چرا واندرمن؟

بنابراین، این همه هیاهو برای چیست؟ به طور خلاصه، Wonderman Nation یک بازی سرگرم کننده و کارتونی است که توسط یک اقتصاد متعلق به بازیکن ساخته شده است. گفته شده برای ترکیب عناصر از کریپتوKitties، Final Fantasy و Axie Infinity، این پروژه از تخصص جمعی یک تیم توسعه دهنده استفاده می کند که رزومه آن شامل آثاری بر روی نسخه های محبوب مانند Zelda، Far Cry، Star Wars، LA Noire، Warhammer و Dungeons and Dragons است.

با این حال، حتی یک تیم راک استار نیز به یک پیشرو نیاز دارد و کارگردان خلاق، گارث میدگلی، مردی است که در راس آن قرار دارد. Midgley با همکاری با بزرگترین ناشران جهان (نینتندو، یوبی سافت، آتاری)، بی سر و صدا مطمئن است که این بازی طراوت را به صنعت بازی سازی سریع در حال رشد خواهد بخشید.

Wonderman Nation به بازیکنان این فرصت را می دهد تا گیم پلی ماهرانه خود را به پاداش های غنی تبدیل کنند، خواه در حال کاوش، مبارزه یا پرورش موجودات رنگارنگ (Arcadians) باشند که می توانند در بازار آزاد معامله شوند. جالب اینجاست که آرکادی‌ها تنها موجوداتی نیستند که بازیکنان می‌توانند به دنیا بیاورند: با جست‌وجو در سیارات و قمرهای جدید، آنها می‌توانند گونه‌های عرفانی جدیدی را کشف کنند که می‌توانند با آرکادی‌ها برای ایجاد NFT‌های مخلوق بسیار کمیاب ترکیب شوند. گیمرها همچنین می توانند کالاهایی مانند اقلام غذایی را که برای تغذیه آرکادیان گرسنه مورد نیاز است، کشف، کسب کنند و تجارت کنند.

با غلبه موارد استفاده از ابزارهای توکن، تیم توسعه دهندگان با استعداد، و کمبود سرمایه گذاران با تجربه، Wonderman Nation تنها یکی از چندین بازی امیدوارکننده بلاک چین است که به آینده ای جدید و روشن برای کریپتو اشاره می کند. اجازه دهید بازی شروع.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر