• PitchBook گزارش داد که VCها در نیمه اول سال بیش از 17 میلیارد دلار در صنعت کریپتو سرمایه گذاری کرده اند.
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای کسب‌وکارهای نوپا که آن‌ها پتانسیل توسعه امیدوارکننده می‌دانند، تأمین مالی می‌کنند.
  • بسیاری از سرمایه گذاران در مواجهه با تخریب ارزهای دیجیتال آنقدر خوش بین نیستند.

سرمایه‌گذاران خطرپذیر (VC) در حال سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال با نرخی هستند که انتظار می‌رود رکورد سال گذشته را پشت سر بگذارند، حتی اگر صنعت کریپتو در زمستان سرد در حال لرزیدن است.

در انتشارات اخیر خود در مورد بلاک چین صنعت، PitchBook گزارش داد که VCها بیش از 17 میلیارد دلار در این شرکت ها در نیمه اول سال سرمایه گذاری کردند. در نتیجه، سرمایه‌گذاری در مسیر فراتر رفتن از رکورد ۲۶.۹ میلیارد دلاری است که سال گذشته جمع‌آوری شده بود، که اوضاع را برای بیت کوین و شرکت بهتر و خوشحال‌تر خواهد کرد.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای کسب‌وکارهای نوپا که آن‌ها پتانسیل توسعه امیدوارکننده می‌دانند، تأمین مالی می‌کنند. علیرغم تلاش شش ماهه برای این بخش، داده ها نشان دهنده اعتقاد قوی به آینده فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

موسس شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگ Lemniscap، رودریک ون در گراف، گفت: “شرایط فعلی بازار – من فکر نمی کنم که آنها سرمایه گذاران را نگران کنند. سرمایه موجود بسیار زیاد است.»

اگرچه بسیاری از VCها به دلیل اعتماد مداوم به فناوری اصلی ارزهای دیجیتال، جعبه‌های جنگی قابل توجهی را به کار گرفته‌اند، برخی تصمیم می‌گیرند که عذاب را نادیده بگیرند. بسیاری از سرمایه گذاران در مواجهه با تخریب ارزهای دیجیتال آنقدر خوش بین نیستند.

مدیر عامل شرکت مدیریت ارز دیجیتال Wave Financial مستقر در کالیفرنیا، دیوید سیمر، ادعا کرد که نشانه هایی از اصلاح ارزش بیش از حد شرکت های ارز دیجیتال در سال 2017 وجود دارد. چرخه در چرخه گذشته، درد کسانی که به دنبال بودجه بودند حدود 12 ماه بود.

با کاهش ارزش کل ارزهای ارز دیجیتال شده تقریباً دو سوم به یک تریلیون دلار، کسب و کارها دچار لرزش شدند. صرافی بزرگ ایالات متحده، Coinbase Global، و پلتفرم NFT، OpenSea، تنها دو مورد از بسیاری هستند که مجبور به اخراج صدها کارمند شده اند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر