• تسلا، میکرواستراتژی و بلاک حدود 5 میلیارد دلار از سقوط بیت کوین ضرر کردند.
  • حجم معاملات بیت کوین در 24 ساعت گذشته 26.45 درصد کاهش یافته است.
  • طبق گفته های CoinMarketCap، قیمت بیت کوین در حدود 23125 دلار است.

با توجه به روند نزولی در زمستان کریپتو و کاهش قابل توجه بیت کوین در چند ماه گذشته، رهبران بازاری که در بیت کوین سرمایه گذاری کردند مانند تسلا، میکرواستراتژی و بلاک با زیان حدود 5 میلیارد دلاری از افت بیت کوین مواجه شدند. بلومبرگ. بیت کوین که مورد توجه بسیاری از نهنگ ها و رهبران صنعت قرار می گیرد، تأثیر زیادی بر دنیای مالی دارد.

از اول ژانویه 2022، بیت کوین از بسته شدن ماهانه حدود 38466 دلار به سطح فعلی خود کاهش یافته است که در زمان نگارش این مقاله 23103 دلار است. با توجه به CoinMarketCap، این پس از افزایش قیمت 0.90٪ در 24 ساعت گذشته رخ می دهد.

نمودار 1 ساعته BTC/USDT (منبع: TradingView)

بر اساس نمودار 1 ساعته برای نمودار BTC/USDT، BTC از 20 ژوئن 2022 در الگوی پرچم نزولی قرار گرفته است و به سمت داخل کانال می رود. پس از لمس منطقه مقاومت در 24000 دلار، نمی تواند از مقاومت خارج شود و بلافاصله از سطح مقاومت 24196.82 دلار به 22363 دلار سقوط می کند.

علیرغم کاهش نزولی به 22,363 دلار، بیت کوین همچنان بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 در نمودارهای 1 ساعته و 4 ساعته است، به این معنی که پس از چند عقب نشینی می تواند به سمت صعودی بازگردد. با این حال، قابل مشاهده است که بیت کوین مستقیماً به سمت صعودی حرکت می کند، زیرا نمی تواند فشار فروش فعلی را که دارای بلوک سفارش فروش در حدود 24000 دلار است، بشکند.

علاوه بر این، روند معکوس بیت کوین در 3 جولای به یک روند صعودی تبدیل شد و یک سری ثابت از اوج های بالاتر و پایین تر را تشکیل داد. در این حالت، بیت کوین احتمالاً ممکن است از سطح مقاومت فعلی خود بالاتر رفته و در روزهای آینده پس از یک سری ادغام، بالاترین سطح جدیدی را به خود اختصاص دهد.

قابل ذکر است که بیت کوین همچنان جایگاه پیشرو خود را در این زمینه دارد بازار کریپتو وقتی صحبت از ارزش بازار به میان می آید، کل ارزش بازار آن حدود 442,322,418,219.96 دلار است. از زمان سقوط بازار، دنیای ارزهای دیجیتال امیدوار است که شرایط بازار از روند نزولی تغییر کند.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر