• با وجود افزایش قیمت بیت کوین در این هفته، مبتدیان کریپتو هنوز در زیر آب هستند.
  • این تازه واردان کریپتو 75 درصد از کل ارزش بازار BTC را تشکیل می دهند.
  • قیمت بیت کوین در حال حاضر 23371.30 دلار معامله می شود.

تازه واردان کریپتو که پیشرو شدند ارز دیجیتال توسط ارزش بازار، بیت کوین (BTC)، عمدتا زیر آب هستند.

به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، تازه واردان BTC که در اوایل سال 2021 به آن پیوستند، هنوز در زیر آب هستند. وی افزود: آنها 75 درصد از کل ارزش بازار محقق شده را تشکیل می دهند.

وب سایت ردیاب بازار کریپتو، CoinMarketCap، این را نشان می دهد قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته در حدود 6.81 درصد افزایش یافته و قیمت آن به 23371.30 دلار رسیده است. این همچنین به این معنی است که قیمت BTC در هفته گذشته 20.25٪ افزایش یافته است. BTC نیز در مقابل تقویت شده است قیمت اتریوم (ETH). 3.99٪، زیرا ارزش یک بیت کوین در زمان نگارش تقریباً 14.98 ETH است.

آیا احتمالی وجود دارد که سرمایه گذاران بیت کوین که در اوایل سال 2021 سرمایه گذاری کرده اند، زیان خود را جبران کنند و به طور بالقوه به سود برسند؟

نمودار هفتگی BTC/USDT (منبع: CoinMarketCap)

با نگاهی به نمودار هفتگی BTC/USDT، قیمت BTC در اوایل سال 2021 در 33000 دلار باز شد. با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، سرمایه گذارانی که در این مدت خرید کرده اند، در زمان نگارش این مقاله تقریباً 29.18 درصد کاهش یافته اند.

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در هفته جاری افزایش یافته است، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا بیت کوین وارد روند صعودی شده است یا خیر. مشکل این است که به نظر می رسید با برخورد به خط 9 EMA، که یک سطح مقاومت در این بازار نزولی بوده، شتاب خود را از دست داده است.

اگر BTC از سطح 9 EMA عبور کند و بتواند آن را تغییر دهد، مانع بعدی سطح 20 EMA در حدود 30000 دلار خواهد بود.

با این حال، قیمت بیت کوین در طول هفته جاری بسیار سریع افزایش یافته است و وظیفه طاقت‌فرسایی برای مقابله با حرکت منفی ایجاد شده در چند هفته گذشته دارد، همانطور که می‌توان از درجه شیب منفی برای هر دو 9 و 9 مشاهده کرد. 20 EMA.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر