سرمایه گذاران کوچک به رویای 1 بیت کوین دست می یابند زیرا بیت کوین دارای محدوده 20 هزار دلاری است

با توجه به اینکه بیت کوین اخیراً برای اولین بار از سال 2020 در محدوده 20000 دلار معامله می شود، سرمایه گذاران کوچک فرصت کوچکی برای دستیابی به رویای خود یعنی داشتن حداقل 1 بیت کوین پیدا کردند.

از ابتدای بیت کوین (بیت کوینسرمایه‌گذاران میلیونرها را بیدار کردند، زیرا اکوسیستم در کنار جریان اصلی اینترنت، محبوبیت فوق‌العاده‌ای به دست آورد، سرمایه‌گذاران در سرتاسر جهان در عجله برای جمع‌آوری 21 میلیون بیت‌کوین – هر بار یک ساتوشی – بودند.

اخیراً با BTC برای اولین بار از سال 2020 در محدوده 20000 دلار معامله می شود، سرمایه گذاران کوچک فرصت کوچکی برای دستیابی به رویای خود برای داشتن حداقل 1 BTC پیدا کردند. در 20 ژوئن، کوین تلگراف گزارش داد که تعداد آدرس های کیف پول بیت کوین حاوی یک بیت کوین یا بیشتر تنها در 7 روز 13091 افزایش یافت.

در حالی که تعداد کل آدرس‌های دارای 1 بیت کوین در روزهای آینده کاهش فوری داشت، جامعه کریپتو در ردیت همچنان از سرمایه‌گذاران جدید ارز دیجیتالی استقبال می‌کند که راه خود را برای تبدیل شدن به یک کل کوین بازدارند.

یک پست Reddit که خرید 1 بیت کوین را اعلام می کند. منبع: Reddit

Redditor arbalest_22 که اسکرین شات بالا را به اشتراک گذاشت، فاش کرد که جمع آوری 1 بیت کوین طی چند ماه از 14 فوریه 2021 در مجموع 35 هزار دلار طول کشیده است. با نشان دادن حمایت بیشتر از اکوسیستم بیت کوین، Redditor قصد دارد به تهیه ساتوشی ها یا نشستن تا زمانی ادامه دهد. او بیش از 2 بیت کوین جمع می کند.

Arbalest_22 شروع به خرید BTC از صرافی ارز دیجیتال Coinbase کرد، اما بعداً به دلیل کارمزدهای کمتر شروع به استفاده از Strike کرد. آنها با به اشتراک گذاشتن نگاهی به برنامه های آینده خود اظهار داشتند:

“امیدوارم در آینده بتوانم با آن رفتار بیشتری داشته باشم، مانند رفتار افراد ثروتمند با املاک و مستغلات و گرفتن وام در برابر آن. سپس همانطور که ارزش دارد فقط وام قدیمی را با وام جدید پرداخت کنید. رونق، درآمد معاف از مالیات.»

به همین ترتیب، یکی دیگر از کاربران Reddit Evening-Main-5860 نیز در مورد توانایی 1 بیت کوین پس از پیروی از استراتژی میانگین گیری هزینه دلار (DCA) پست کرد، که در آن آنها به طور منظم مقادیر کمتری از BTC را در مدت زمان طولانی خریداری می کردند. :

من توانستم چاقویی که در حال ریزش بود را بگیرم و به اندازه کافی خرید کنم تا از خط پایان عبور کنم. این کار آسانی نبود. من فقط یک مرد معمولی هستم با یک زندگی معمولی.”

داده‌های مربوط به تعداد آدرس‌های کیف پول با حداقل ۱ بیت کوین. منبع: Glassnode

بر اساس گزارش Glassnode، بین 15 ژوئن تا 25 ژوئن، تعداد کل آدرس های کیف پول بیت کوین که بیش از 1 بیت کوین دارند، 873 عدد افزایش یافت. داده ها.

مربوط: جستجوهای «بیت کوین مرده» در گوگل به بالاترین حد خود رسید

در حالی که کاهش قیمت بیت کوین توسط بسیاری به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری تلقی می شود، روند جستجوی گوگل تمایل سرمایه گذاران دیگر را به گمانه زنی در مورد از بین رفتن آن نشان می دهد.

نتایج جستجوی گوگل منعکس کننده اوج نگرانی برای بازارهای ارزهای دیجیتال پس از هفته ها فروش بی امان در قیمت دارایی ها است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس