سرمایه گذاری ایلان ماسک در توییتر باعث افزایش 150 درصدی Dogecoin می شود

حجم پایین‌تر و سطوح مقاومت قوی همچنان خطرات نزولی را برای قیمت‌های DOGE ایجاد می‌کنند.

دوج کوین (DOGE) چهار هفته پس از سقوط نزدیک به 0.10 دلار به حرکت برگشت خود ادامه می دهد و اکنون نوید حرکت صعودی بیشتری را در سه ماهه دوم/2022 می دهد.

قیمت Dogecoin به بالاترین حد دو ماهه نزدیک می شود

قیمت DOGE تا به امروز تقریباً 6.5 درصد افزایش یافته و به 0.15 دلار در هر توکن رسیده است. سود اخیر سکه پس از ایلان ماسک ظاهر شد افشا شد سهام 3 میلیارد دلاری او در توییتر روز دوشنبه، بار دیگر بر نفوذ خود در بازار آن تاکید کرد.

ماسک از حامیان بزرگ جامعه Dogecoin بوده است، از جمله او تصمیم برای پذیرش پرداخت های DOGE در فروشگاه اینترنتی کالای شرکت او تسلا.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استسرمایه‌گذاری ماسک می‌تواند به پیشبرد طرح‌های ارز دیجیتال توییتر کمک کند و حتی شاهد ادغام DOGE در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی باشیم.

سقوط گوه DOGE در حال انجام است

سرمایه‌گذاری ماسک در توییتر نیز به Dogecoin در خروج از یک کمک کرد گوه افتادن الگو.

به طور جزئی، گوه‌های در حال سقوط به عنوان تنظیمات معکوس صعودی در نظر گرفته می‌شوند و زمانی ظاهر می‌شوند که قیمت در محدوده‌ای که توسط دو خط روند همگرا و نزولی تعریف شده است، در پایین‌تر تثبیت شود و در عین حال دنباله‌ای از اوج‌ها و پایین‌ترین سطوح را پشت سر بگذارد.

در یک سناریوی عالی، سقوط گوه ها پس از شکسته شدن قیمت قاطعانه از خط روند بالایی خود برطرف می شود. همانطور که اتفاق می افتد، معامله گران معمولاً به سمت سطحی که طول آن برابر با حداکثر فاصله بین خط روند بالایی و پایینی گوه است، نگاه می کنند.

مانند قیمت DOGE تحت الگوی مشابهی قرار می‌گیرد، احتمال ادامه روند صعودی آن پس از شکست بالای خط روند در 4 آوریل افزایش یافته است. بنابراین، سکه اکنون به سمت 0.37 دلار حرکت می‌کند که حدود 150 درصد بالاتر از قیمت امروز است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت هفتگی DOGE/USD با الگوی نزولی گوه. منبع: TradingView

خطرات نزولی قیمت DOGE

با این وجود، راه اندازی صعودی با خطرات منفی همراه است. نکته قابل توجه، حرکت شکست دوج کوین در بالای خط روند بالایی گوه در حال سقوط، با حجم های ضعیف تر همراه است، که نشان می دهد معامله گران در رالی اعتقاد ندارند.

مربوط: سرمایه‌گذاری ایلان ماسک چه معنایی برای برنامه‌های ارز دیجیتال توییتر دارد

DOGE همچنین زیر دو سطح حمایت بحرانی معامله می‌کند: میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (EMA 20 هفته ای؛ موج سبز) حدود 0.15 دلار و متحرک نمایی 50 هفته ای (موج قرمز) نزدیک به 0.17 دلار.

نمودار قیمت هفتگی DOGE/USD با میانگین متحرک مقاومت ها و حجم. منبع: TradingView

عقب نشینی از سقف های قیمت گفته شده می تواند باعث شود Dogecoin به خط روند بالایی گوه در حال سقوط بازگردد تا آن را به عنوان یک سطح حمایت جدید آزمایش کند. از سوی دیگر، کاهش طولانی مدت خطر بی‌اعتبار کردن کل تنظیم برگشت صعودی را به همراه دارد.

نگه داشتن خط روند بالای گوه به عنوان پشتیبانی و شکستن بالاتر از EMA های 20 و 50 هفته ای با حجم قوی، هدف 0.37 دلاری DOGE را دست نخورده نگه می دارد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس