سرمایه 500 میلیون دلاری آزمایشگاه بایننس برای تسریع پذیرش کریپتو، وب 3 و بلاک چین

آزمایشگاه بایننس قصد دارد آخرین بودجه 500 میلیون دلاری را به پروژه‌ها در مراحل مختلف – رشد در مراحل اولیه و مراحل پایانی – اختصاص دهد.

آزمایشگاه بایننس، بازوی سرمایه‌گذاری غول ارز دیجیتال بایننس، یک صندوق 500 میلیون دلاری را با مشارکت سرمایه‌گذاران جهانی از جمله DST Global Partners و Breyer Capital راه‌اندازی کرد تا نوآوری را در سراسر کریپتو هدایت کند. وب 3 و چشم انداز بلاک چین

آزمایشگاه بایننس قصد دارد آخرین بودجه 500 میلیون دلاری را به پروژه‌ها در مراحل مختلف – رشد در مراحل اولیه و مراحل پایانی – اختصاص دهد.

به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود در مورد تسریع پذیرش اکوسیستم ارز دیجیتال، Changpeng “CZ” ژائومدیر عامل بایننس، اهمیت ارتباط بین ارزش ها، مردم و اقتصاد را آشکار کرد:

“هدف صندوق سرمایه گذاری که به تازگی بسته شده است، کشف و حمایت از پروژه ها و بنیانگذاران با پتانسیل ایجاد و هدایت Web3 در سراسر DeFi، NFT، بازی، متاورس، اجتماعی و غیره است.”

Binance Labs در سال 2018 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در بیش از 100 پروژه در سطح جهان سرمایه گذاری و رشد کرده است. برخی از شرکت های برجسته در مجموعه آن عبارتند از 1inch، Axie Infinity، Dune Analytics، Elrond، Polygon و The Sandbox.

واقعیت جالب این است که آزمایشگاه بایننس نیز 3 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده بود بلاک چین لایه 0 Terra در سال 2018

مربوط: بایننس مجوز فعالیت در ایتالیا را دریافت کرد و دفتر خود را در میلان افتتاح کرد

چندین نفر از مدیران سابق بایننس دورهای تامین مالی را رهبری کردند کمک به صندوق سرمایه گذاری بلاک چین چند استراتژی تحقیقات مد قدیمی (OFR) تنها در یک سال در بیش از 50 پروژه بلاک چین سرمایه گذاری می کند.

همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش داده است، این صندوق توسط لینگ ژانگ، معاون سابق ادغام و ادغام و سرمایه گذاری در Binance و Wayne Fu، رئیس سابق توسعه شرکت Binace تأسیس شده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس