Bored_Ape_NFT_sells_for_115$,_is_the_NFT_hype_coming_a_a_close

  • 32 NFT دزدیده شده با هک شدن سرورهای Discord BAYC و OtherSide.
  • حمله فیشینگ با هک کردن حساب Discord بوریس واگنر انجام شد.
  • این سومین حمله ای است که Discord در سال جاری شاهد آن بوده است.

در یکی دیگر از موارد نقض، سرورهای Discord کلکسیونی Bored Ape Yacht Club (BAYC) با تم میمون غیرقابل تعویض (NFT) در آخر هفته گذشته هک شد که منجر به از دست رفتن 32 NFT BAYC به ارزش 200 ETH (381280 دلار در زمان وقوع) شد. نوشتن).

این حمله تنها یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که جامعه BAYC Discord متحمل ضرر گسترده‌ای شد هک شبکه های اجتماعی در سرور رسمی آنها آزمایشگاه یوگا در حساب رسمی توییتر خود به این هک پرداخته است.

سرورهای Discord ما امروز برای مدت کوتاهی مورد سوء استفاده قرار گرفتند. تیم به سرعت آن را گرفت و به آن پرداخت. به نظر می رسد حدود 200 NFT به ارزش ETH تحت تأثیر قرار گرفته است.

مدیر انجمن Yuga Labs، بوریس واگنر تأیید کرد که حساب Discord او هک شده است و مجرمان سایبری لینک های فیشینگ را از طریق حساب کاربری او به کانال های OtherSide و در حساب Discord باشگاه فوتبال فانتزی NFT Spoiled Banana Society ارسال کرده اند.

یکی از اعضای انجمن توییتر کریپتو و کارآگاه بلاک چین، با نام توییتر OKHotShot، به سرمایه گذاران در مورد هک 2 گروه رسمی Discord که به BAYC و OtherSide مرتبط بودند هشدار داد.

در اوایل سال جاری، BAYC دو حمله مشابه را در فاصله چند هفته تجربه کرد. اولین مورد زمانی بود که وب سایت با بدافزار مورد حمله قرار گرفت که به هکرها اجازه می داد اطلاعات شخصی مشتریان و کیف پول های ارز دیجیتال شده را از تلفن هایشان به سرقت ببرند. این هک حدود 286 ETH (790000 دلار) را فیش کرد.

حمله زیر زمانی بود که هکرها موفق به دسترسی به حساب رسمی Discord شدند که میزبان اعضای 3 مجموعه NFT آزمایشگاه یوگا بود – Mutant Ape Yacht Club، Mutant Ape Kennel Club و Bored Ape Yacht Club.

اگرچه Discord برای سازندگان جامعه NFT ترجیح داده شده است، اما بسیاری از موارد نقض امنیتی را نیز دعوت می کند. با این حال، BAYC یکی از پر رونق ترین مجموعه ها باقی مانده است زیرا بیشترین فروش زمین را تا به امروز داشته است.

با ادامه گسترش مجموعه های BAYC، امنیت نیاز به ارتقای جدی دارد. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که جامعه برای همیشه از Discord به پلتفرم شخصی خود دور شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر