درجه سانتیگراد

    • شبکه سلسیوس رسما تمامی اتهامات مدیر عامل خود را برای فرار از آمریکا رد کرده است.
    • شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه الکس ماشینسکی در هنگام تلاش برای ترک کشور توسط مقامات متوقف شده است.
    • این شرکت کریپتو مدعی است که برای رسیدگی به مشکلات مشتری به صورت شبانه روزی کار می کند.

شبکه سلسیوس رسما تمام اتهامات مدیر عامل خود را برای فرار از آمریکا رد کرده است. این بیانیه پس از انتشار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه الکس ماشینسکی، مدیرعامل، ظاهراً در حین تلاش برای خروج از کشور توسط مقامات متوقف شده است.

خبر تلاش برای فرار Mashinsky اولین بار توسط Mike Alfred، مدیر عامل سابق BrightScope & Digital Assets Data گزارش شد. آلفرد مدعی شد که ماشینسکی تلاش کرد از طریق فرودگاه موریستاون کشور را ترک کند اما توسط مقامات متوقف شد. با این حال، نه این خبر و نه منابع آلفرد تایید نشده است.

تیم سلسیوس در دفاع از مدیرعامل خود می گوید:

مطابق با پیام های قبلی ما، همه کارکنان سلسیوس – از جمله مدیرعامل ما – در تلاش برای تثبیت نقدینگی و عملیات متمرکز و سخت مشغول کار هستند. برای این منظور، هرگونه گزارشی مبنی بر تلاش مدیر عامل شرکت سلسیوس برای خروج از ایالات متحده نادرست است.

این شرکت وام دهنده کریپتو در چند هفته گذشته آب‌های آشفته را تحمل کرده است. در اواسط ماه جاری، سلسیوس اعلام کرده بود که تمام برداشت‌ها، مبادله‌ها و نقل و انتقالات بین حساب‌ها را به دلیل «شرایط شدید بازار» متوقف می‌کند. در حالی که شایعات در مورد ورشکستگی آن شناور است، این شرکت وام مدعی است که برای رسیدگی به مشکلات مشتریان شبانه روز کار کرده است.

شایان ذکر است، وال استریت ژورنال اوایل هفته گذشته گزارش داد که سلسیوس وکلای تجدید ساختار را برای کمک به مدیریت بحران مالی خود استخدام کرده است. همچنین گمانه زنی هایی مبنی بر برکناری ماشینسکی از سمت مدیرعاملی هیئت مدیره سلسیوس وجود داشت.

از جنبه مثبت، شرکت بازپرداخت مشتریان را برای بازیابی نقدینگی و بازگشایی برداشت ها آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، سلسیوس خدمات سود بازده DeFi Compound Finance را با 10 میلیون دلار استیبل کوین DAI بازپرداخت کرد. با این حال، سلسیوس تنها شرکت ارز دیجیتال نیست که تحت فشار بازار قرار دارد.

صندوق سرمایه گذاری کریپتو Hedge Fund Three Arrows capital و Babel Finance نیز در شرایط مشابهی قرار دارند. اگرچه بازار از زمان حمام خون وحشتناک خود در این ماه اندکی افزایش یافته است، شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال همچنان در تلاش هستند تا با عواقب ناشی از خونریزی بازار مقابله کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر