سناتور نیویورک، توماس پیشنهاد می کند که قالی کشی و دیگر کلاهبرداری های ارز دیجیتال جرم انگاری شود

سناتور کوین توماس به دنبال ارائه یک چارچوب قانونی شفاف به دادستان ها در برابر جرایم ارز دیجیتال است که با روح بلاک چین و در عین حال مبارزه با کلاهبرداری هماهنگ است.

سناتور ایالت نیویورک، کوین توماس، درخواست اصلاحیه لایحه جدیدی را برای ایجاد برخی جرایم مربوط به قالی‌کشی و سایر تقلب‌های مرتبط با توزیع توکن مجازی، سوء استفاده از کلیدهای خصوصی و منافع پنهان در پروژه‌های ارز دیجیتال ارائه کرد.

در صورت حساب پیش نویس سناتور توماس، لایحه S8839 سنا، خواستار تعریف، مجازات و جرم انگاری کلاهبرداری هایی است که به طور خاص توسعه دهندگان و پروژه هایی را هدف قرار می دهند که قصد فریب سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را دارند.

قطعه ای از لایحه سنا S8839. منبع: nysenate.gov

از طریق این لایحه، توماس به دنبال ارائه یک چارچوب قانونی شفاف به دادستان ها در برابر جرایم ارز دیجیتال است که با روح بلاک چین و در عین حال مبارزه با کلاهبرداری هماهنگ است. این قانون خواستار اصلاحیه‌ای است که به توسعه‌دهندگانی که «بیش از 10 درصد از این توکن‌ها را ظرف پنج سال از تاریخ آخرین فروش چنین توکن‌هایی می‌فروشند، هزینه‌های سنگینی را متضمن می‌شود».

کلاهبرداری با مهم خصوصی شامل افشای یا سوء استفاده از مهم خصوصی شخص دیگری بدون رضایت قبلی است. این لایحه همچنین به دنبال آن است که توسعه‌دهندگان را به دلیل عدم تقلب در افشای علاقه به توکن‌های مجازی که دارایی‌های ارز دیجیتال شخصی شخصی را در صفحه فرود وب‌سایت اصلی به‌طور عمومی افشا نمی‌کنند، متهم کند.

این لایحه در دست بررسی کمیته برای تعیین صلاحیت آن برای بررسی طبقه در زمان نگارش است.

مربوط: قانونگذاران ایالات متحده یک لایحه همراه را برای “کاهش خطرات” از قانون بیت کوین السالوادور ارائه می کنند

دو عضو مجلس نمایندگان – نورما تورس، نماینده کالیفرنیا و ریک کرافورد، نماینده آرکانزاس – اخیراً قانونی را برای کاهش خطرات مالی مرتبط با پذیرش بیت کوین در السالوادور ارائه کردند.بیت کوین) به عنوان پول قانونی.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، قانون پیشنهادی به دنبال تجزیه و تحلیل خطرات برای “امنیت سایبری، ثبات اقتصادی و حکومت دموکراتیک” السالوادور است. به گفته تورس:

السالوادور یک دموکراسی مستقل است و ما به حق آن برای خودمختاری احترام می گذاریم، اما ایالات متحده باید برنامه ای برای محافظت از سیستم های مالی خود در برابر خطرات این تصمیم داشته باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس