سناتور و عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا به شورای نوآوری کریپتو می پیوندد

شیلا وارن گفت که اضافه شدن کوری گاردنر بر اساس تجربه او “برای ایجاد یک اقتصاد قوی تر و حمایت از نوآوری” و همچنین تعهد او به وب 3 و ارز دیجیتال است.

کوری گاردنر، که از سال 2015 تا 2021 به عنوان سناتور ایالات متحده در کلرادو خدمت کرد، به شورای کریپتو برای نوآوری، یک گروه حامی ارزهای دیجیتال با هدف برقراری گفتگو با دولت ها و آژانس های نظارتی در مورد مزایای دارایی های دیجیتال، پیوست.

در اطلاعیه روز پنجشنبه، شورای کریپتو برای نوآوری یا CCI، گفت گاردنر یکی از سه عضو جدیدی بود که به تیم رهبری گروه پیوست. زیر مدیر عامل شیلا وارنسناتور سابق در کنار آماندا روسو، مشاور ارتباطات مجمع جهانی اقتصاد، و آنی دیزون، مدیر اجرایی سابق با تأثیر اجتماعی غیرانتفاعی TechSoup کار خواهد کرد. علاوه بر این، کاترین وو، شریک سرمایه گذاری در Archetype، اولین پژوهشگر CCI خواهد شد، در حالی که شان لی، مدیر عامل سابق بنیاد الگوراند، به این گروه پیوست تا به ایجاد حضور خود در آسیا و اقیانوسیه کمک کند.

گاردنر، سناتور سابق ایالات متحده و عضو سابق مجلس نمایندگان، استراتژیست ارشد جدید CCI در امور سیاسی خواهد بود. وارن در صحبت با کوین تلگراف گفت که اضافه شدن گاردنر بر اساس تجربه او در واشنگتن “برای ایجاد اقتصاد قوی تر و حمایت از نوآوری” و همچنین تعهد او به وب 3 و ارز دیجیتال است.

وارن گفت: ترکیب رهبری و تجربه جهانی اعضای تیم جدید ما، تخصص CCI را در یک لحظه حیاتی، هم در سازمان ما و هم در سراسر صنعت کریپتو در سراسر جهان تقویت می کند. “این تیم توسعه یافته حضور CCI را در ساحل غربی و همچنین در واشنگتن دی سی تقویت می کند و حضور مهمی در APAC اضافه می کند و از پیشرفت اولویت های ما برای هدایت تکامل اکوسیستم ارز دیجیتال و حمایت از جامعه سیاست گذاری جهانی حمایت می کند.”

مربوط: 11 شرکت شورای کانادایی Web3 را برای حمایت از استراتژی جامع ارز دیجیتال تشکیل می دهند

وارن پیش از این رئیس بلاک چین بود و فناوری دفتر کل را در مجمع جهانی اقتصاد توزیع می کرد پیوستن به شورای کریپتو برای نوآوری در ماه فوریه CCI که در آوریل 2021 تشکیل شد، شامل حامیانی مانند Coinbase، Gemini، Fidelity Digital Assets، Paradigm، Ribbit Capital، Andreessen Horowitz و Block است. این گروه میزبان یک رویداد مجازی در جولای 2021 در بیت کوین (بیت کوین) به نام «The ₿ Word» با سخنرانانی از جمله ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و جک دورسی.

کوین تلگراف با کوری گاردنر تماس گرفت، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس