در تجزیه و تحلیل نموداری که از طریق X به اشتراک گذاشته شد، Dark Defender، تحلیلگر کریپتو، بینشی از تغییرات احتمالی قیمت XRP قبل از به‌روزرسانی کیس Ripple-SEC در این هفته ارائه کرد. تجزیه و تحلیل، انجام شده در یک بازه زمانی ماهانه، نشان می دهد که XRP بالاتر از یک روند حمایت بحرانی که با رنگ آبی مشخص شده است، حفظ شده است. با توجه به اینکه جامعه ارزهای دیجیتال به پرونده های جدید ریپل در هفته آینده دوخته شده است، ترکیبی از انتظار و احتیاط وجود دارد.

قیمت XRP وارد هفته بالقوه حیاتی می شود

Dark Defender اشاره می کند که اگرچه اخبار بازار معمولاً ارتباط مستقیمی با حرکت قیمت ندارند، “آخرین قطعه پازل” مربوط به کیس ریپل ممکن است لایه ای از شور و شوق را به احساسات بازار پیرامون XRP اضافه کند. سوال مطرح شده این است: اگر XRP نتواند موقعیت خود را بالای خط پشتیبانی آبی حفظ کند چه اتفاقی می‌افتد؟

تحلیل قیمت XRP | منبع: X @DefendDark

بر اساس تجزیه و تحلیل، اگر XRP از خط حمایت آبی شکسته شود، احتمالاً به دو سطح بحرانی اصلاحی فیبوناچی در 0.4623 دلار (سطح اصلاحی 38.2 درصد) و 0.3917 دلار (سطح اصلاحی 23.6 درصد) نزدیک می شود. این ارقام از نوسان بالا و پایین در نمودار به دست می‌آیند که به طور سنتی سطوح حمایتی بالقوه در نظر گرفته می‌شوند که در آن قیمت می‌تواند تثبیت شود یا به عقب بازگردد.

در چارچوب نمودار فعلی، افت به زیر این سطوح، به ویژه اگر قیمت به مدت دو تا سه روز متوالی به زیر 0.3917 دلار بسته شود، ساختار پنج موجی صعودی را که Dark Defender پیشنهاد می‌کند می‌تواند XRP را به سمت یک سوق دهد بی‌اعتبار خواهد کرد. بالاترین قیمت 5.85 دلار. از طرف دیگر، اگر XRP سطح 61.8 درصد فیبوناچی را در 0.6044 دلار بازیابی کند، می تواند اولین قدم به سمت یک حرکت صعودی قوی باشد.

بین محدوده قیمت 0.6649 دلار و 0.3917 دلار، هر حرکت قیمتی یک روند جانبی در نظر گرفته می شود. شکست بالاتر از سطح 70.2 درصد در 0.6649 دلار احتمالاً روند صعودی را تأیید می کند و تحلیلگر این را به عنوان آستانه قابل توجهی برای یک مسیر مثبت قیمت برجسته می کند. بالاتر از این سطح، XRP سپس به سطوح بعدی فیبوناچی 1.8815 دلار (161.8 درصد گسترش) و بالقوه 5.8563 دلار (261.8 درصد توسعه) که اهداف بلندپروازانه پیش بینی شده اند، توجه می کند.

نمودار همچنین خط “روند مقاومت اصلی” را نشان می دهد که از اوج سال 2018 قیمت را محدود کرده است و قیمت فعلی بین این مقاومت نزولی و خطوط روند حمایت صعودی قرار گرفته است و یک الگوی همگرا را تشکیل می دهد که معامله گران اغلب آن را به عنوان تفسیر می کنند. یک سیگنال احتمالی شکست

شکست می تواند اولین نشانه صعودی یک رالی بزرگتر باشد، با حداقل یک بسته شدن ماهانه بالاتر از خط مورد نیاز. در گذشته، چندین تلاش برای شکست شکست خوردند، و حتی یک بسته شدن ماهانه با سقوط به زیر خط روند در ماه بعد دنبال شد.

ریپل در مقابل SEC: چه چیزی در این هفته انتظار می رود

ریپل لبز است آماده شدن برای تشکیل پرونده پاسخ آن به جلسه توجیهی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 22 آوریل، لحظه ای مهم در نبرد حقوقی طولانی مدت آنها. این پاسخ ریپل در واکنش به جلسه توجیهی SEC است که راه‌حل‌های بالقوه از جمله کاهش سود حاصل از فروش XRP و جریمه‌های مدنی را ارائه کرده است. مخاطرات مالی بسیار زیاد است و SEC جریمه هایی را محاسبه می کند که می تواند به حدود 2 میلیارد دلار برسد و ادعا می کند که ریپل با فروش XRP خود در ارائه اوراق بهادار ثبت نشده شرکت کرده است.

جوامع حقوقی و مالی انتظار دارند که ریپل دفاعی قدرتمند در برابر ادعاهای SEC داشته باشد. مهم این استدلال متقابل، تضعیف ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد ضرورت انصراف خواهد بود، با توجه به ادعای عدم آسیب مالی قابل اثبات به خریداران XRP. علاوه بر این، ریپل احتمالاً از تصمیمات قانونی مطلوب اخیر و تحولات نظارتی با هدف تضعیف موقعیت SEC استفاده می کند.

طبق برنامه، انتظار می‌رود که ریپل یک نسخه ویرایش شده عمومی از خلاصه مخالفت خود را به همراه اعلامیه‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط امروز ارائه دهد، اگر این مطالب فاقد هرگونه اطلاعات محرمانه تعیین‌شده توسط SEC باشند. اگر محرمانه بودن یک نگرانی باشد، Ripple اسناد را تحت مهر و موم قرار خواهد داد و یک نسخه عمومی ویرایش شده را تا 24 آوریل ارائه خواهد کرد. پس از آن، SEC این فرصت را خواهد داشت که پاسخ دهد، و پاسخ آنها پیش بینی می شود که تا 6 مه تحت مهر ثبت شود.

در زمان انتشار، XRP با 0.53 دلار معامله شد.

قیمت XRP
قیمت XRP نمودار 1 هفته ای | منبع: XRPUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از NameCoinNews، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر