سنای ایالت نیویورک مهلت قانونی استخراج بیت کوین را تصویب کرد

این لایحه که یک بار توسط فرماندار کتی هوچول تصویب شد، نیویورک را به اولین ایالت در ایالات متحده تبدیل می کند که استخراج کریپتو را متوقف می کند.

سنای ایالت نیویورک تایید شده یک لایحه بحث برانگیز اثبات کار (PoW) منع استخراج که هرگونه بیت کوین جدید را ممنوع می کند.بیت کوین) عملیات معدنی در ایالت.

اولین لایحه ممنوعیت ماینینگ PoW بود در آوریل ماه گذشته توسط مجلس ایالتی تصویب شد. هدف آن ممنوعیت هرگونه عملیات معدنکاری جدید در ایالت برای دو سال آینده است. اکنون، این لایحه به سمت دفتر فرمانداری می رود، که پس از تصویب، نیویورک را به اولین ایالت در ایالات متحده تبدیل می کند که استخراج ارزهای دیجیتال را متوقف می کند.

وضعیت لایحه تا سوم خرداد منبع: سنای ایالت نیویورک

اجماع استخراج PoW عمدتاً توسط ماینرهای بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از امن ترین و غیرمتمرکزترین راه های استخراج به حساب می آید. با این حال، این عمل بحث برانگیز است زیرا به انرژی فوق العاده بالایی نیاز دارد.

رای گیری به این لایحه باعث شد بسیاری از سناتورها از بلاتکلیفی به موافق تبدیل شوند و ادعا کنند که نگران انتشار کربن هستند.

این لایحه نه تنها فعالیت های معدنی جدید را ممنوع می کند، بلکه تمدید مجوزها را برای کسانی که در حال حاضر در ایالت فعالیت می کنند، منع می کند. هر عملیات معدنی جدید PoW در ایالت تنها در صورتی می تواند کار کند که 100٪ از انرژی های تجدید پذیر استفاده کند.

مکانیسم اجماع استخراج بیت‌کوین یکی از داغ‌ترین موضوعات بحث در میان سیاست‌گذاران با کمک لابی‌های محیط‌زیست و میلیاردرهایی است که از اجماع استخراج اثبات سهام حمایت می‌کنند، که انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. صلح سبز، و همچنین کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، برای یک کمپین مبارزه کرده اند تغییر کد بیت کوین.

سیاستگذاران اغلب تنها بر مصرف انرژی بالای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین تمرکز می‌کنند و این واقعیت را نادیده می‌گیرند که بخش قابل توجهی از این انرژی از منابع تجدیدپذیر تامین می‌شود، به‌ویژه در نیویورک که 50 درصد انرژی از منابع تجدیدپذیر تولید می‌شود.

مربوط: دادگاه عالی ایالت نیویورک دادخواست علیه شرکت ماینینگ کریپتو را رد کرد

انتقاد از ماینینگ PoW سال گذشته در اوج روند صعودی افزایش یافت. با این حال، تا پایان سال گذشته، یک گزارش شورای استخراج بیت کوین به رهبری MicroStrategy نشان داد که بیش از 60 درصد از مصرف برق توسط شبکه BTC از منابع پاک می آید

مصرف انرژی پایدار توسط بیت کوین در مقابل سایر صنایع. منبع: BMC

پارلمان اروپا ممنوعیت مشابهی برای استخراج از معادن سربازان جنگی را پیشنهاد کرد، با این حال، این پیشنهاد را اصلاح کرد با توجه به افزایش نظارت عمومی، این ممنوعیت را حذف کنید.

کارشناسان بر این باورند که تصمیم نیویورک برای ممنوعیت ماینینگ PoW یک اثر دومینو ایجاد می کند و سایر ایالت ها ممکن است به دنبال آن باشند. ایالات متحده در حال حاضر رهبر جهان در نرخ هش استخراج بیت کوین است. حسابداری برای 38 درصد از قدرت استخراج شبکه.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس