سنای نیویورک توقف جدید استخراج بیت کوین POW را تصویب کرد

  • سنای نیویورک لایحه ای را تصویب کرد که استخراج اثبات کار (PoW) را هدف قرار می دهد.
  • لایحه جدید یک مهلت دو ساله برای هر پروژه معدنی جدید PoW که با سوخت مبتنی بر کربن تامین می شود، وضع می کند.
  • بسیاری از شرکت های ارز دیجیتال که در نیویورک مستقر هستند، تهدید به ترک این ایالت می کنند.

روز جمعه، سنای نیویورک لایحه ای را تصویب کرد که هدف قرار می دهد اثبات کار (PoW) معدن. این لایحه برای رسیدگی به برخی از مسائل زیست محیطی پیرامون استخراج کریپتو به تصویب رسید. مجلس سنا با 36 رای موافق در برابر 27 به این لایحه رای مثبت داد.

لایحه جدید یک مهلت دو ساله برای هر پروژه معدنی جدید PoW که با سوخت مبتنی بر کربن تامین می شود، وضع می کند. با این حال، شرکت‌های معدنی موجود یا شرکت‌هایی که در مرحله تمدید مجوز هستند، اجازه ادامه فعالیت خواهند داشت.

به گفته سناتور کوین پارکر، در حال حاضر تنها یک کارخانه از این دست در حال فعالیت است که تحت تأثیر لایحه جدید قرار نخواهد گرفت.

بسیاری از مردم انتظار داشتند که این لایحه به سرنوشت نسخه سال گذشته لایحه پس از رد شدن توسط کمیته حفاظت از محیط زیست سنا دچار شود. رئیس کمیته، سناتور تاد کامینسکی فاش کرد که دلیل اینکه آنها این لایحه را در نظر نگرفتند این بود که معتقد بودند اگر مردم نیویورک را خصمانه با کریپتو بدانند، «عواقب اقتصادی مضری برای نیویورک خواهد داشت».

نیویورک به دلیل منابع ارزان انرژی هیدروالکتریک، مکانی ایده آل برای راه اندازی شرکت های استخراج ارز دیجیتال است.

در رابطه با مهلت قانونی جدید که در حال تصویب است، این دیگر صدق نمی کند. بسیاری از شرکت های ارز دیجیتال که در نیویورک مستقر هستند، تهدید به ترک این ایالت می کنند. آنها ترجیح می دهند در ایالت های دوستدار معدن مانند تگزاس کار کنند.

در یادداشتی مرتبط، سنا همچنین لایحه‌ای را تصویب کرد که در اوایل روز جمعه «یک کارگروه مطالعات ارزهای دیجیتال و بلاک چین» ایجاد می‌کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر