کاردانو

    • جمع بندی ماهانه داده های زنجیره ای نشان می دهد که در مجموع 947 پیشنهاد توسط کاردانو تامین مالی شده است.
    • تعداد کیف پول های زنجیره ای نیز در ماه گذشته 1.84 درصد افزایش یافته است.
    • در اخبار مرتبط، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافت.

در کاردانو شبکه (ADA) از قدرتی به قوت در آمده است بازار کریپتو، به ویژه در طول بازار نزولی جاری. این باعث ایجاد احساسات مثبت در اطراف پروژه به عنوان اکثریت شده است سرمایه گذار ADA چشم انداز صعودی است

جمع بندی ماهانه داده های زنجیره ای نشان می دهد که در مجموع 947 پیشنهاد تامین مالی شده است. علاوه بر این، تعداد تراکنش‌ها در شبکه ADA 7.74 درصد افزایش یافته است و در مجموع 42.5 میلیون تراکنش در زنجیره وجود دارد. تعداد توکن های بومی نیز 5.03 میلیون افزایش یافته است که 8.64 درصد افزایش داشته است.

تعداد کیف پول های زنجیره ای نیز در ماه گذشته 1.84 درصد افزایش یافته است. این تعداد کیف پول های کاردانو را به 3.36 میلیون با 1.16 میلیون کیف پول تفویض شده می رساند، زیرا تعداد کیف پول های تفویض شده نیز در ماه گذشته 0.16 درصد افزایش یافته است.

سایر معیارهای زنجیره ای که افزایش یافته اند عبارتند از تعداد کیف پول های جدید ADA روزانه، زیرا میانگین کیف پول های جدید در ماه گذشته حدود 1000 تا 2500 کیف پول بوده است.

ADA هنوز برای هفته فعال است (منبع: CoinMarketCap)

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، ADA در 24 ساعت گذشته کاهشی جزئی را تجربه کرده است زیرا قیمت آن در روز گذشته با 6.31 درصد کاهش به 0.5652 دلار رسیده است. با این حال قیمت ADA در طول هفت روز گذشته همچنان 13.15 درصد افزایش یافته است زیرا سرمایه گذاران ADA را در انتظار Vasil Hard Fork آینده جمع آوری کرده اند.

حجم معاملات روزانه برای ADA اندکی کاهش یافته است – در چند ساعت گذشته 34.03 درصد کاهش یافته است. این مقدار کل حجم معاملات روزانه را به حدود 1,487,866,402 دلار می رساند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر