سه دلیل برای اینکه قیمت سولانا در معرض خطر 20٪ کاهش است

  • قیمت سولانا طی دو هفته گذشته شاهد کاهش 15 درصدی بوده است.
  • با اصلاح بازار در آستانه نشست FOMC در روز چهارشنبه، قیمت سولانا احتمالا به 31.77 دلار کاهش می یابد و در 29.59 دلار پشتیبانی می شود.
  • اگر قیمت سولانا مقاومت را به 41.05 دلار برگرداند و از میانگین متحرک 50 روزه عبور کند، روند صعودی جدید تا 78.02 دلار محتمل است.

قیمت سولانا از 19 ژوئیه که بالاترین رقم 44.37 دلار بود، 25 درصد کاهش یافت. در میان مشکلات بازار نزولی، قاتل اتریوم در حال تلاش برای جبران ضرر و بهبود کامل است. اصلاحات بیشتر در سولانا محتمل است. آلتکوین می‌تواند شاهد روند نزولی طولانی‌تری باشد و به حمایت ۳۱.۷۷ دلار و ۲۹.۵۹ دلار بازنگری کند.

ارزهای دیجیتال در 30 ارز برتر بر اساس ارزش بازار، شاهد کاهش شدید قیمت ها بودند زیرا چشم انداز اقتصاد کلان منفی باقی می ماند. معامله گران ریسک گریز هستند و در حال بیرون کشیدن سرمایه از ارزهای دیجیتال هستند. روند “Merge Trade” از بین رفته است زیرا معاملات آتی 88 میلیون دلار ضرر در رقیب اصلی Solana – Ethereum – داشته است. در حالی که اتریوم نزدیک به 9 درصد کاهش یافت، سولانا طی دو هفته گذشته 15 درصد کاهش داشت. تحلیلگران ارشد بازار یک چرت طولانی را پیش بینی کرده اند که با الگوهای تاریخی مطابقت دارد.

به طور معمول، در واکنش به اعلام افزایش نرخ فدرال رزرو، ارزهای دیجیتال شاهد کاهش قیمت هستند و قیمت ها به شدت کاهش می یابد. بازیابی چند ساعت پس از اعلام انجام می شود، و قیمت آن در عرض دو تا سه روز تعیین می شود. اگر تاریخ تکرار شود، قیمت سولانا می‌تواند شاهد ادامه روند نزولی باشد و پس از حمایت فراگیر در 29.59 دلار، بهبود یابد.

با این حال، گاو نر به کشتی گرفتن خرس ها و هل دادن ادامه می دهد قیمت سولانا بالاتر اگر قیمت توکن به مقاومت 41.05 دلار برسد، از میانگین متحرک نمایی 50 روزه عبور می کند. این باعث می‌شود روند معکوس شود و سولانا می‌تواند شاهد یک صعود عظیم به هدف صعودی 78.02 دلار باشد.

قرارداد دائمی SOL-USDT (منبع: TradingView)

در حال حاضر، تحت فشار تصمیم افزایش نرخ فدرال رزرو، هیچ محرک رشد معنی‌داری در اکوسیستم سولانا یا بازار ارزهای دیجیتال گسترده‌تر وجود ندارد. با این حال، این ممکن است تا پایان هفته تغییر کند. اگر سیگنال خرید واضحی در بیت کوین ظاهر شود، افزایش در دارایی می تواند قیمت سولانا را با همبستگی افزایش دهد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر