• کاردانو در یک نقطه شکست است که احتمال افزایش 40 درصدی قیمت در آلتکوین وجود دارد.
  • پیش از شروع یک روند صعودی عظیم در سناریوی نزولی بازار کریپتو، ADA ممکن است کاهش یابد.
  • اکوسیستم کاردانو با 100 پروژه جدید در هفته گذشته، شاهد رشد فوق العاده ای بوده است.

کاردانو از ماه مه 2022 شاهد پیشرفت های زیادی بوده است. شبکه قاتل اتریوم اخیراً به نقطه عطف جدیدی دست یافته است و به مدت 1760 روز بدون قطعی کار می کند. Cardano شهرت خود را به عنوان یکی از پایدارترین شبکه ها در اکوسیستم ارز دیجیتال ثابت کرده است.

در پنج سال گذشته، کاردانو با بارهای بسیار بالا بدون قطعی برخورد کرد. با وجود افزایش تعداد برنامه های غیرمتمرکز در بلاک چین، این شبکه به خوبی عمل کرده است. قابل ذکر است که در هفته گذشته بیش از 100 پروژه جدید در Cardano راه اندازی شد.

قیمت کاردانو در نقطه شکست است و آلت کوین برای شکست 40 درصدی آماده است.

سطوح حمایت و مقاومت هفتگی برای Cardano 0.38 دلار و 0.77 دلار است. قیمت Cardano احتمالا شاهد افزایش 40 درصدی در قیمت خود پس از کاهش تا حمایت 0.38 دلار خواهد بود. کاردانو از اواسط ژوئن 2022 دو دوره نقدینگی را تکمیل کرده است.

فراکتال کاردانو حول محور جمع‌آوری نقدینگی می‌چرخد و در دوره‌ای که از 19 ژوئن آغاز شد تا 0.527 دلار شروع شد. در 18 جولای، اولین دوره نقدینگی آغاز شد و منجر به صعود به 0.527 دلار شد. در 22 جولای، دومین دوره نقدینگی کاردانو را به 0.54 دلار رساند.

رویداد نقدینگی بعدی احتمالاً کاردانو را به حمایت 0.38 دلار و افزایش 40 درصدی پس از آن سوق خواهد داد. از آنجایی که هر دو رویداد نقدینگی که در روند قیمت کاردانو اتفاق افتاد از 0.47 دلار شروع شد که یک سطح حمایتی مهم برای Ethereum-Killer است.

افزایش قیمت 40 درصدی حاکی از رسیدن به مقاومت ماهانه 0.77 دلار است. تحولات مثبت در اکوسیستم کاردانو و افزایش تعداد پروژه های در حال توسعه در اتریوم– بلاک چین قاتل احساسات صعودی را در بین سرمایه گذاران تقویت کرده است.

قرارداد دائمی ADA-USDT (منبع: TradingView)

سناریوی حداکثر درد حاکی از کاهش بیشتر قیمت کاردانو پس از سقوط شدید به حمایت هفتگی در 0.38 دلار است. روند نزولی کاردانو به احتمال زیاد در صورت عدم اعتبار صعودی، عدم عبور از مقاومت در 0.55 دلار، تمدید خواهد شد.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر