یکی از اجزای ضروری در کسب و کار، سازگاری با روندهای تکنولوژیکی و ارائه بهترین خدمات ممکن برای مشتریان است. این به عنوان ارائه یک تجربه مشتری محور شناخته می شود.

نمونه هایی از تطبیق فناوری و تمرکز بر تجربیات مشتری محور از طریق Walmart و Amazon نشان داده شده است. این مشاغل با قیمت 400 میلیارد دلار (والمارت) و 24 میلیارد دلار (آمازون) از سال 2010. با رشد تجارت الکترونیک و فناوری دیجیتال، درآمد والمارت به 576 میلیارد دلار و آمازون به 477 میلیارد دلار در مارس و آوریل 2022 افزایش یافت. با این حال، مانند تجارت الکترونیکی که تجارت سنتی را بهبود می بخشد، ارزهای دیجیتال و بلاک چین این پتانسیل را دارند که با ارائه ابزارهای جدید و بی نظیر مشتری محور، کسب و کار سنتی را مختل و متحول کنید. به عنوان مثال، بایننس درآمد بیش از حد داشت 20 میلیارد دلار در سال 2020 و کوین بیس 4 میلیارد دلار در سال 2021. این دو صرافی تنها دو مورد از بسیاری از آنها هستند، و بلاک چین همچنین دارای بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) است که به همان اندازه با تجارت OpenSea در اطراف سودآور است. 2 میلیارد دلار در حجم ماهانه

با وجود این موفقیت، هیچ تجارت سنتی موفقیت فناوری بلاک چین را با تجارت خود ادغام نکرده است. بنابراین در اینجا سه ​​راه وجود دارد که ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین می توانند تجارت سنتی را مختل کنند.

1. تجربه خرید مشتری محور

مهم‌ترین موفقیت در صنعت تجارت الکترونیک، توانایی ارائه خدمات به مشتری است که به آنها کمک می‌کند محصولی عالی را با بهترین قیمت پیدا کنند. آمازون این را به عنوان تمرکز خود به کار گرفت و حرفه ای ها این را دلیل موفقیت خود عنوان کرده اند. خرید مشتری محور نیز عاملی در رشد تجارت الکترونیک است زیرا مشتری به جای اینکه به چیزی که از نظر فیزیکی در نزدیکی بود رضایت دهد، می توانست آنچه را که می خواست یا حتی نمی دانست که می خواهد پیدا کند. بلاک چین کسب و کار مشتری محور را به سطح جدیدی می برد. این تراکنش‌های سریع‌تر، کارمزد کمتر، شفافیت و تراکنش‌های خودکار را بدون دخالت واسطه‌ها فراهم می‌کند. پیامدهای فناوری بلاک چین بر تجارت الکترونیک بسیار زیاد است، اما اساساً، روشی امن‌تر، سریع‌تر و قابل اعتمادتر برای خرج کردن پول – یا در این مورد، ارز دیجیتال – به کاربران ارائه می‌دهد.

موارد فوق نشان می‌دهد که تجربیات مشتری‌محور تجارت کریپتو ذاتاً بخشی از پلتفرم‌ها هستند. با این حال، علاوه بر این، مشوق های بیشتری نیز وجود دارد. در پلتفرم exeno دارای یک بازار تجارت کریپتو است که مشتری را در اولویت قرار می دهد. ویژگی های بازار معاملات سودآورتر از جایگزین هایی است که به طور منظم چرخش می کنند. کالاهایی که در بازار اگزنو به فروش می‌رسند نیز با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند و از محصولات با برند معتبر عرضه می‌شوند. کمیت و کیفیت محصول با بهترین ها برابری می کند، اما exeno همچنین برنامه های وابسته، طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال، حمل و نقل جهانی، بدون نیاز به ثبت نام و درگاه های پرداخت محبوب را ارائه می دهد. “سوختی که تمام ویژگی ها را تامین می کند” ارز دیجیتال آنهاست – سکه اگزنو

تعریف مشتری محوری توانایی توزیع آنچه مشتریان نیاز دارند، نیاز ندارند و انتظار دارند. بنابراین تجارت سی کاملاً با تعریف مطابقت دارد زیرا تمام مزایای تجارت الکترونیک را با انگیزه‌های انقلابی، سرعت تراکنش و تجربه کاربری سودمند به ارمغان می‌آورد. انطباق برای کسب و کار مشتری محور نیز حیاتی است و exeno با ایجاد یک نقشه راه کامل از ابزار برنامه ریزی شده، از جمله Stake Back (یک جایگزین سودآورتر برای بازگشت نقدی) از آن بهره می برد.

2. حذف مرد وسط.

تجارت در کسب و کار سنتی یک فرآیند گام به گام از چندین سازمان است که به مشتری منتهی می شود که آنچه را خریداری کرده است دریافت کند. اغلب یک واسطه وجود دارد که این روند را پیچیده می کند. به عنوان مثال، کاربری یک کالای کاربردی را در eBay می فروشد و از معیوب بودن کالا شکایت می کند. این کاربر مشمول شرایط خدمات eBay است و حتی اگر فروشنده کار اشتباهی انجام نداده است، باید به خریدار بازپرداخت کند – هم پول و هم کالای فیزیکی را از دست می دهد. اینجاست که بلاک چین برای حذف واسطه‌ها، سرعت بخشیدن به تراکنش‌ها، تأیید تبادل دارایی‌ها و حمایت از خریدار و فروشنده وارد عمل می‌شود. یک بازار پررونق فعلی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند که مجموعاً دلار فروخته می‌شوند17B در سال 2021. با این حال، این بازارها به شدت در میان بلاک چین‌های مختلف و Defi تقسیم شده‌اند – به این معنی که دارایی‌ها، هنر، کالاها و کلکسیون‌های منحصربه‌فرد هر دارنده همگی در دنیای خودشان جدا از بقیه هستند. اینجاست که exeno می‌خواست تجربیات مشتری محور بیشتری را از طریق بازار جهانی NFT یکپارچه خود ایجاد کند (منتظر سه ماهه اول 2023) که تکه تکه شدن Defi را از بین می‌برد و یک مرکز تجاری ضروری را ارائه می‌دهد.

3. ایمنی.

امنیت مالی همیشه یک موضوع در صنعت تجارت سنتی بوده است. فعالیت های کلاهبرداری از طریق بیماری همه گیر تکامل یافته است و مشاغل سنتی را متزلزل می کند 753 میلیون پوند در انگلستان به سرقت رفته است. آمارها دروغ نمی گویند، زیرا نزدیک به دو سوم بزرگسالان را نشان می دهد بریتانیا (36 میلیون) هدف کلاهبرداران قرار گرفته اند و نزدیک به نیمی از آنها آمریکایی ها هزینه های غیرمجاز بر روی کارت های اعتباری خود داشته اند. بلاک چین این را تغییر می دهد زیرا کیف پول ها با عبارات اولیه طولانی ایمن می شوند که فقط مالک می داند. علاوه بر این، برخلاف آمازون که اطلاعات شخصی را ذخیره می کند، هر خریدی نیاز به تایید دستی از طریق کیف پول ارز دیجیتال دارد. SSI (هویت خودمختار) یک مفهوم انقلابی است که امنیت بی‌نظیر مشتری را ارائه می‌دهد. این فناوری به هویت های دیجیتالی اجازه می دهد تا به صورت غیرمتمرکز مدیریت شوند به این معنی که هیچ انسانی هرگز اطلاعات خصوصی مشتری را نمی بیند، استفاده نمی کند یا کنترل نمی کند. در حال حاضر، هیچ بازار یا فروشگاه اینترنتی از این استفاده نمی کند، با این حال، exeno در حال مفهوم سازی این ویژگی برای آینده است. بر خلاف امور مالی سنتی، کاربر کنترل اطلاعات خود را در اختیار دارد و بدون هیچ داده‌ای ذخیره شده، تضمین می‌کند که از مشتریان محافظت می‌شود. در نهاد نظارتی مالی بریتانیا بیان می کند که فعالیت های تقلبی فقط در حال رشد است – و آنها نمی توانند جلوی آن را بگیرند. با این حال، تجارت سی، SSI و بلاک چین می توانند.

اینها تنها سه روشی هستند که اکوسیستم تجارت سی exeno باعث ایجاد اختلال در امور مالی سنتی و متحول کردن آن می شود. exeno با یک بازار گسترده که بر روی مشتری و ایمنی آنها تمرکز دارد و انبوهی از کالاهای فیزیکی و موارد استفاده، در حال حاضر اولین و تنها پلتفرم تجارت سی است که کریپتو را زنده می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر