eth

    • سه کاتالیزور بازار نشان می‌دهند که توکن اتریوم، اتر (ETH) ممکن است تا پایان آوریل به ۴۰۰۰ دلار برسد.
    • روندهای گوگل اخیراً علاقه عمومی زیادی به ارتقای شبکه آینده اتریوم نشان داده است.
    • علاوه بر این، کاهش ذخایر اتر و یک مثلث متقارن می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

چندین کاتالیزور حاکی از آن است که ممکن است روزهای خوبی برای اتریوم در پیش باشد. در مجموع، سه کاتالیزور بازار این را پیشنهاد کرده اند توکن اتریوماتر (ETH)، ممکن است تا پایان آوریل به 4000 دلار برسد.

اولاً، اخیراً روندهای Google نشان داد که علاقه عمومی به ارتقای شبکه آینده اتریوم – “The Merge” – در هفته آخر مارس و اوایل آوریل افزایش یافته است. کلمات مهم خاصی مانند “Ethereum Merge” امتیاز کامل Google Trends 100 را به دست آوردند.

بیشتر علاقه به جستجوهای Ethereum Merge از ایالات متحده، سنگاپور، کانادا و استرالیا است.

Merge که با نام ETH 2.0 نیز شناخته می شود، به انتقال شبکه اتریوم به اثبات سهام اشاره دارد. این «ادغام» به‌عنوان یکی از کاتالیزورهای اصلی پشت سر افزایش رشد اتر در چند هفته اخیر دیده می‌شود، زیرا می‌تواند نرخ انتشار اتر را کاهش دهد. در نتیجه، این می تواند منجر به اوج عرضه در تعداد ETH در گردش شود.

ثانیا، یکی از کاتالیزورهایی که می تواند منجر به رسیدن اتریوم به 4000 دلار شود، کاهش ذخایر اتر است. این می‌تواند نشان دهد که سرمایه‌گذاران ETH خود را به تعداد انبوه برداشته‌اند تا آنها را در استخرهای نقدینگی DeFi به اشتراک بگذارند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که تعداد آدرس‌های با تعادل غیر صفر همچنان در حال افزایش است، که می‌تواند به معنای پذیرش و توزیع فزاینده ETH باشد.

و سوم، یک “مثلث متقارن” همچنین می تواند منجر به افزایش قیمت ETH شود. این بدان معناست که قیمت به‌صورت جانبی در محدوده‌ای که با یک خط روند پایین‌تر و یک خط روند پایین‌تر در حال افزایش تعریف شده است، به دنبال یک حرکت شدید به سمت بالا یا پایین تثبیت می‌شود. پس از شکسته شدن قیمت در جهت روند قبلی، مثلث خود به خود حل خواهد شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر