سودهای اخیر بیت کوین باعث شده است که معامله گران پایین بیایند، اما معیارهای مختلف همچنان نزولی هستند

کل ارزش بازار کریپتو تقریباً 5 درصد بهبود یافت، اما انواع معیارهای معاملاتی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نسبت به تغییر روند این افزایش شک دارند.

در 30 می، کل ارزش بازار کریپتو 4 درصد افزایش یافت و در حال حاضر در دسترس 1.3 تریلیون دلار سرمایه بازار است. این حرکت برای پاک کردن ضررهای 7 روز گذشته کافی بود و عمدتاً توسط بیت کوین (بیت کوین) 4.9٪ افزایش در آن بازه زمانی.

کل ارزش بازار کریپتو، میلیارد دلار. منبع: TradingView

به غیر از بیت کوین، کاردانو (ADA) تنها ارز دیجیتالی با ارزش بالا بود که توانست هفته را با عملکرد مثبت 4.5 درصد به پایان برساند. در همین حال، اتر (ETH)، بایننس کوین (BNB), XRP (XRP) و سولانا (SOL) نتوانست سود هفتگی را ارائه دهد.

چرخش بیت کوین پس از آن اتفاق افتاد که بازار سهام ایالات متحده برای اولین بار پس از 7 هفته منفی متوالی افزایش داشت. طولانی ترین روند شکست در بیش از یک دهه برای S&P 500 با عملکرد مثبت 6.6 درصدی در زنگ پایانی در 22 می دنبال شد.

مطابق با یاهو دارایی، مالیه، سرمایه گذاری“مجموعه ای مطلوب از نتایج سه ماهه از خرده فروشان بزرگ حداقل به طور موقت به کاهش نگرانی ها در مورد تلفات باد مخالف تورمی که می تواند حاشیه سود را به همراه داشته باشد، کمک کرد.” به عنوان مثال، Macy’s (M) 29.1% در هفته افزایش یافت، پس از آن Nordstrom (JWN) 25.4% عملکرد مثبت و Ross Stores (ROST) با 21.5% افزایش یافتند.

عجیب است که جی پی مورگان در 25 می یک یادداشت تحقیقاتی برای مشتریان ارسال کرد که ادعا می کرد 38000 دلار ارزش منصفانه بیت کوین بود. بانک سرمایه گذاری جهانی همچنین گفت که Terra’s (لونا) فروپاشی به تقاضای سرمایه گذاری خطرپذیر ارزهای دیجیتال آسیبی وارد نکرد.

در 23 مه، در جریان مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در داووس، سوئیس، ریچارد نش، معاون پی پال، این شرکت را بیان کرد. قصد دارد تمام خدمات ممکن ارز دیجیتال و بلاک چین را در بر بگیرد. پس از شروع تجارت بیت کوین خود در سراسر ایالات متحده در سال 2020، پی پال به گسترش پیشنهادات مرتبط با ارز دیجیتال خود ادامه می دهد.

در زیر برندگان و بازنده های هفت روز گذشته آمده است. در حالی که ارزهای دیجیتال پیشرو تحرکات ملایمی داشتند، برخی از آلت کوین‌های با سرمایه متوسط ​​نوسانات بالایی داشتند.

برندگان و بازندگان هفتگی در میان 80 سکه برتر. منبع: Nomics

Synthetix (SNX) پس از آن 15.8 درصد افزایش یافت کونتایک برنامه معاملاتی مشتقات بدون لغزش که توسط Synthetix طراحی شده است، به 325 میلیون دلار رسید.

هلیوم (HNT) پس از انتشار جزئیات مربوط به پیشنهاد بهبود شماره 51 در 27 می 15.2 درصد افزایش یافت. این تغییر چارچوبی را برای فعال کردن معرفی می کند. زیر شبکه ها با نشانه و حکومت خود.

پس از آن، STEPN Governance (GMT) 14.6 درصد از دست داد مسدود کردن کاربران مستقر در سرزمین اصلی چین از برنامه موبایلش

Terra Luna Classic (LUNC)، که قبلا با نام LUNA شناخته می شد، پس از 12.2٪ کاهش یافت. مقامات کره جنوبی همه کارمندان را احضار کردند در آزمایشگاه Terraform به عنوان بخشی از یک تحقیق در مقیاس کامل.

با توجه به عملکرد مختلط بازارهای آلتکوین، بررسی نحوه قرارگیری معامله گران بر اساس شاخص های معاملات و مشتقات ارزش دارد.

حق بیمه تتر نشان دهنده کمبود تقاضای خرده فروشی است

OKX Tether (USDT) پریمیوم معیار خوبی برای تقاضای کریپتو تاجر خرده‌فروشی در چین است. این تفاوت بین معاملات همتا به همتا (P2P) مبتنی بر چین و دلار ایالات متحده را اندازه گیری می کند.

تقاضای خرید بیش از حد به شاخص بالاتر از ارزش منصفانه فشار می آورد. از سوی دیگر، در بازارهای نزولی، پیشنهاد بازار تتر سیل می شود و باعث تخفیف 4 درصدی یا بالاتر می شود.

تتر (USDT) نظیر به نظیر در مقابل USD/CNY. منبع: OKX

بین 23 تا 30 می، حق بیمه تتر در شرایط CNY به طور میانگین 2 درصد تخفیف داشته است که نشان دهنده کمبود تقاضای خرده فروشی است. مهمتر از آن، افزایش 4 درصدی ارزش بازار کریپتو در 30 می، احساسات سرمایه گذاران را تغییر نداد.

مربوط: جوان‌ترین سرمایه‌گذاران کریپتو در برابر باد مخالف – و سرفصل‌ها محکم ایستادگی می‌کنند

اندیکاتورهای مشتقات برای آلتکوین ها اندکی نزولی هستند

قراردادهای دائمی، همچنین به عنوان مبادله معکوس شناخته می شوند، دارای نرخ تعبیه شده ای هستند که معمولاً هر هشت ساعت یک بار شارژ می شود. صرافی ها از این کارمزد برای جلوگیری از عدم تعادل ریسک ارز استفاده می کنند.

نرخ سرمایه گذاری مثبت نشان می دهد که خریداران طولانی مدت (خریداران) اهرم بیشتری را طلب می کنند. با این حال، زمانی که شورت ها (فروشندگان) به اهرم اضافی نیاز دارند، وضعیت برعکس رخ می دهد که باعث می شود نرخ تامین مالی منفی شود.

انباشته نرخ سرمایه آتی دائمی در 30 می. منبع: Coinglass

قراردادهای دائمی منعکس کننده احساسات مختلط هستند زیرا بیت کوین و اتر دارای نرخ سرمایه گذاری اندکی مثبت ( صعودی) بودند، اما آلت کوین ها خلاف این را نشان دادند. برای مثال، نرخ هفتگی منفی 0.20% Solana برابر با 0.8% در ماه است که برای اکثر معامله گران مشتقه نامربوط است.

داده ها نشان می دهد که سرمایه گذاران عجله ندارند تا تایید کنند که بهبود اخیر قیمت نشان دهنده تغییر روند است. در حالی که کل سرمایه بازار کریپتو از حمایت 1.3 تریلیون دلاری عبور کرد، معامله گران احتمال رکود بیشتری را قیمت گذاری می کنند. تاکنون هیچ نشانه روشنی از پایین بودن بازار بر اساس معیارهای معاملاتی وجود ندارد.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس